اقتصاددانان “بودجه رویایی” را برای نجات اقتصاد استرالیا فاش می کنند


رکود اقتصادی که همه اقدامات دولت اکنون به یک برنامه بهبودی از همان منشأ نیاز دارد.

کسر مالیات یا کوپن؟

درخواست توصیه یکی از سیاست های “سوزاندن” آنها ، جالب است که هر دو وود و آیزاک یک ایده بزرگ و جسورانه را ارائه می دهند: یک برنامه کوپن ، که طبق آن استرالیایی ها باید در یک تاریخ خاص و با لیستی از صنایع خاص هزینه کنند.

Islike آن را به جای کاهش مالیات می خواهد. درخت علاوه بر ادامه فاز 2 در کاهش مالیات بر درآمد که قبلاً توسط دولت برنامه ریزی شده بود.

وود می گوید: “مهمان نوازی ، جهانگردی و هنر ، بخشهایی بودند که بیشترین آسیب را دیدند.” “کاهش مالیات به طور غیرمستقیم کمک می کند ، اما نشت زیادی وجود دارد ، هم برای پس انداز و هم برای کالاهای ساخت خارجی.”

وی با اشاره به برنامه “بخور تا کمک کنی” در انگلیس و کوپن های توریستی که در اختیار دولت های تاسمانی و سرزمین های شمالی قرار گرفته است ، می افزاید: “سیستم های کوپن یا طرح های تخفیف می توانند در بخشهای تحت تأثیر قرار بگیرند تا حرکت کوتاه مدت ایجاد کنند. و هر دلار هزینه شده به اقتصاد آسیب می رساند.”

دانیل وود: برای تخفیف و کسر مالیات.اعتبار:دومینیک لوریمر

Islike می خواهد عواید حاصل از کاهش مالیات از بین برود تا در عوض در یک برنامه کوپن که تا تاریخ معینی منقضی می شود ، ریخته شود.

مزیت بزرگ [vouchers] در مقایسه با پیش پرداخت مالیات این است که شما تضمین می کنید که پول سرمایه گذاری می شود. زمانی سرمایه گذاری خواهد شد که صرف هزینه بیشتر باشد. و در مناطقی که بیشتر به محرک نیاز دارند و یا به روشهایی که منجر به افزایش اشتغال می شود سرمایه گذاری خواهد شد. آوردن کاهش مالیات کاری از این دست نیست. “

قرص تعاملی: شیوع ویروس کرونا
بیشتر بخوان!

مثل همه فکرها است. کوپن ها را می توان در هر منطقه ای که هنوز تحت تأثیر محدودیت های دولت است مانند گردشگری و هنر صادر کرد. یا مناطقی که به افراد در بازگشت به کار ، مراقبت از کودکان یا چنین آموزش هایی کمک می کند. یا در قبض های حیاتی مانند برق ، آب و گاز. توزیع آنها توسط اداره مالیات برای مودیان و از طریق Centrelink برای افراد غیر مودی است.

همچنین میراندا استوارت ، عضو موسسه مالیات و سیاست های انتقال در دانشکده سیاست های عمومی در دانشگاه ملی استرالیا ، در مورد کاهش مالیات در این بودجه بحث می کند.

استوارت می گوید: “شواهد کمی وجود دارد که آنها فعالیت اقتصادی یا مصرف بیشتر را تحریک کنند.”

با این حال ، پشتیبانی از سبد کاهش مالیات ، کریس ریچاردسون از Deloitte Access Economics ، همراه با اقتصاددان ارشد PricewaterhouseCoopers و جرمی تورپ و اقتصاددان UNSW جیگی فاستر است.

جستجوی کار و زیرساخت

اگرچه در بسیاری از موارد اختلاف نظر دارند ، شش اقتصاددان در دو جبهه اتفاق نظر دارند: نیاز به هزینه های بیشتر برای زیرساخت ها – اگرچه از نظر قالب متفاوت هستند – و نیاز به افزایش منظم نرخ JobSeeker ، که اکنون قرار است به نرخ قدیمی 565 دلار برگردد. به مدت دو هفته ژانویه.

استوارت مخالف پرداخت های نقدی یکباره اضافی به خانوارها مانند پرداخت 750 دلار ویروس کورون به بازنشستگان است. او می گوید: “به طور کلی ، من مایلم که سیستم انتقال / رفاه ما به رویکرد سیستمی عادی تری برگردد.”

شوارتز دوباره به کالینگ وود بازگشت و دوباره ساخته شد
بیشتر بخوان!

هیچ یک از اقتصاددانان از گسترش فوری برنامه JobKeeper پشتیبانی نکردند ، برنامه ای که قرار است در تاریخ 28 مارس منقضی شود – هرچند برخی گفته اند که در صورت بروز انسداد بیشتر ، گزینه تمدید باید حفظ شود.

مدیر اقتصادی دسترسی Deloitte ، کریس ریچاردسون.

مدیر اقتصاد دسترسی Deloitte ، کریس ریچاردسون.اعتبار:الکس الینگهاوزن

به گفته استوارت: “ما باید به عنوان JobSeeker به عنوان اصلی ترین راه برای حمایت از افرادی که کار نمی کنند ، شغل خود را از دست داده اند یا درآمد خود را به دلیل اپیدمی و مسدود شدن کاهش داده اند ، حرکت کنیم. این نباید به اندازه جولای سال جاری باشد. [boosted by a $550-per-fortnight supplement] اما این لزوما به این معنی است که او باید سرعت بالاتری داشته باشد و بتواند زندگی کند. “

استوارت می گوید ، و زوجین باید تحت آزمایش های درآمد فردی برای JobSeeker قرار بگیرند ، به طوری که یک شریک با درآمد بالا تبدیل به یک فرد واجد شرایط برای حمایت نمی شود. آزمون کار همچنین باید آرام باشد تا بیکاران بتوانند ساعات کار معمولی یا پاره وقت بیشتری را جمع کنند بدون اینکه برای آنها هزینه ای لگد بزند.

وود می گوید JobSeeker برای مجردها و کمک هزینه اجاره 40 درصد برای هر دو هفته حداقل 200 دلار باید برای همیشه افزایش یابد. فاستر می خواهد “عمده” افزونه $ 550 ویروس استخراج شده را حفظ کند. وسلیک می خواهد 80 درصد مستمری سن تعیین شود.

چرا سرمایه گذاران استرالیایی اینقدر دریافت کرده اند
بیشتر بخوان!

در مورد هزینه های زیرساختی ، هر شش اقتصاددان به اتفاق آرا موافقت می کنند که هزینه های اضافی لازم است.

تورپ از PWC می خواهد سرمایه گذاری های “جاده هوشمند” متناسب با جاده ها و وسایل نقلیه با برچسب ها و توده های هوشمند مورد نیاز برای پیاده سازی سیستم شارژ کاربران جاده ها باشد. ریچاردسون می خواهد روشی مشابه در مورد شارژ شلوغی همراه با پروژه های پیچیده کوچکتر بیندیشد. ایسلیک پول بیشتری برای تعمیر ، نگهداری و به روز رسانی زیرساخت های موجود می خواهد ، “اگرچه این فرصت های کمتری را برای سیاستمداران فراهم می کند تا فیلم ها را برش دهند یا تابلوهایی را به نام خودشان نشان دهند.”

مسکن اجتماعی و مراقبت از کودکان

وود ، فاستر و ریچاردسون هزینه های بیشتری را برای مسکن اجتماعی جبران می کنند. وود همچنین طرحی را برای بازسازی پایداری ساختمانهای عمومی پیشنهاد می کند و از انتخاب ساده پروژه های بزرگ از لیست های موجود حمل و نقل هشدار می دهد: “COVID قطعاً منجر به تغییرات طولانی مدت در الگوهای کار و سفر و همچنین کاهش جمعیت می شود ، بنابراین خط لوله موجود پروژه های زیرساخت حمل و نقل شهر دیگر متبلور خواهد شد. “

بدون اینکه از آنها س askedال شود ، از هر شش اقتصاددان چهار نفر مراقبت از کودکان را به عنوان منطقه ای ذکر می کنند که منابع دولتی بیشتری باید در این بودجه متمرکز شود.

فاستر می گوید بهترین راه برای ایجاد اشتغال در کوتاه مدت و بلند مدت برای دولت معرفی مراقبت از کودکان جهانی است: “این یک منبع عالی اشتغال ، از جمله در مناطق خواهد بود ، علاوه بر این مزایای زیادی برای خانواده های جوان در مضیقه دارد. و البته بهره وری آینده استرالیا. تا 5 بدون شک مهمترین چیز در رشد انسانی است. “

از آتش بپرسید: یک درمانگر رابطه جنسی به س questionsالات دشوار خوانندگان پاسخ می دهد
بیشتر بخوان!
مراقبت از کودک حوزه ای است که همه شش اقتصاددان معتقدند نیاز به توجه بیشتر بودجه دارد.

مراقبت از کودک حوزه ای است که همه شش اقتصاددان معتقدند نیاز به توجه بیشتر بودجه دارد.اعتبار:گلن هانت

بازگشت به کار

در مورد تشویق به سرمایه گذاری و فعالیت تجاری ، اقتصاددانان در بهترین روش درگیر هستند. تورپ از کاهش بیشتر نرخ مالیات شرکت ها برای مشاغل کوچک حمایت می کند که در حال حاضر 26 درصد است.

وی می گوید: “ما باید مالیات بر مردم و مشاغل را به مصرف مالیات اختصاص دهیم.” با این حال افزایش اعتماد به نفس کلی مصرف کننده مهمترین م missingلفه از دست رفته برای جلب مشاغل برای سرمایه گذاری است ، وی می افزاید: “مشوق های خوب و ضروری در حاشیه قرار دارند ، اما اطمینان به وجود بازار مهم است.”

در مورد استوارت: “من کاهش مالیات مشاغل عمومی را بیش از 25 درصد ترجیح می دهم.”

میراندا استوارت: 25 درصد کاهش مالیات کلی برای مشاغل ارائه داده است.

میراندا استوارت: 25 درصد کاهش مالیات کلی برای مشاغل ارائه داده است.اعتبار:کلگری برنده می شود

وود می گوید ، امکان تمدید برنامه فعلی نوشتن دارایی برای مشاغل یا تمدید استهلاک سریع وجود دارد. اما وی همچنین اضافه می کند که امنیت عامل اصلی است: “اولویت باید تقاضا را افزایش دهد … مطمئناً اینها موانع سرمایه گذاری بسیار بزرگتر از مالیات در شرایط فعلی هستند.”

Aslak پیشنهاد کاهش مالیات شرکت ها را برای همه مشاغل جدید پیشنهاد می کند ، “به عنوان مثال ، 15 درصد در 5 سال اول.” وی می گوید این امر در ایجاد شغل و نوآوری بسیار موثرتر از کاهش مالیات با هدف مشاغل کوچک است.

چگونه پورنو و افزایش قیمت به پسر نماینده روزنامه کمک کرد
بیشتر بخوان!

ریچاردسون موافقت می کند که بار مالیاتی نیازهای تجاری کاهش یابد ، اما او می گوید این را می توان از طریق سنوات سرمایه گذاری کسب و کار به جای کاهش نرخ شرکت اصلی تحقق بخشید.

فوستر مخالف کاهش مالیات شرکت هاست: “30 درصد در مقایسه با نرخ مالیات شرکت ها در بسیاری از کشورهای دیگر مطلوب است. علاوه بر این ، شرکت های بزرگ منابع را هدر می دهند تا راه هایی برای فرار از مالیات پیدا کنند ، به این معنی که برخورد با حاشیه احتمالاً تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.”

ایده جسورانه فاستر یک برنامه وام به سبک HECS برای مشاغل کوچک برای تشویق به ریسک پذیری و سرمایه گذاری است. چنین وام هایی می توانند به محض رسیدن آستانه به بازپرداخت: “چنین طرحی بار منفی ریسک را بر دوش دولت قرار می دهد و در نتیجه از تأثیر منفی عدم اطمینان محیط موجود بر اشتهای سرمایه گذاری مشاغل می کاهد.”

اگر اقتصاددانان در یک مورد مهم به توافق برسند ، این نیاز دولت است که باید وارد عمل شود – و در یک مسیر بزرگ ثبات یابد – تا اقتصاد را با هزینه های اضافی حمایت کند.

فاستر می گوید: “بیایید بیش از حد نگران سطح بدهی نباشیم. بیایید مراقب باشیم به جای اینكه برنامه های هزینه استرالیا را به اشتغال كامل و یك بخش خصوصی سالم و مولد برگردانیم.”

ریچاردسون موافق است: “من فکر می کنم بودجه باید تلاش کند تا کارها را هرچه سریعتر بازگرداند.”

و تورپ نتیجه گیری می کند: “ما نباید بیش از حد درگیر اصلاحات خاص فردی شویم. وقتی از پل عبور می کنیم تا بهبودی داشته باشیم ، باید بدویم و راه نرویم.”

بیشترین بازدید در تجارت

ادعاها


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/IvmTE
clck.ru/RD528
u.nu/s0iao
ulvis.net/aRg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *