بار تناسب اندام آموزش حجم آلمانی


اکنون که فصل احمقانه در حال پایان است ، ما با یکی از آخرین (و بزرگترین) مهمانی های فصل روبرو هستیم: آخر هفته رژه ماردی گراس.

این یک واقعیت شناخته شده است که سیدنی گی و لزبین ماردی گراس جوجه کشی از زیبایی بین المللی و محلی است ، در اطراف من داستان قدم های چشمگیری را می شنوم که دوستان و آشنایان برای مناسب شدن در یک روز بزرگ برمی دارند.

قابل تشخیص نیست: در راه تولید نسلی بدون HIV
بیشتر بخوان!

ماه گذشته ما در مورد تمرینات مربوط به وزن بدن بحث کردیم ، که برای سوزاندن چربی و تن عضله بسیار مناسب است.

در این ماه ما قصد داریم روشی را برای رشد عضلات دوره آزمایش کنیم ، مناسب برای کسانی که از قبل مقدار کافی از تناسب اندام را پشت سر خود دارند ، و این بار به برخی از امکانات تمرین با وزنه نیاز خواهیم داشت.

____________

آموزش حجم آلمانی

پیشگامان بدنسازان آلمانی (همانطور که از نامش پیداست) این روش تمرینی اغلب برای بسته بندی عضلات جدید در مدت زمان کوتاه مورد استفاده قرار می گرفت. کوچک شدن اندکی که قبل از آخر هفته گذشته ماردی گراس باقی مانده بسیار عالی است. به دلیل فشار زیادی که روی عضلات شما وارد می شود ، بدن شما قادر به ادامه دوره های طولانی آموزش حجم آلمانی (GVT) نخواهد بود ، بنابراین باید از این روش کم استفاده شود.

اقتصاد ایالات متحده به دنبال یک حلقه نجات است
بیشتر بخوان!

GVT که اغلب به عنوان “آموزش 10 سته” خوانده می شود ، همین 10 مجموعه 10 تکراری (10 10 10) است. این طراحی شده است تا فیبرهای عضلانی شما را به حد مجاز برساند و رشد حداکثر را در مدت زمان کوتاه تشویق کند. من یک برنامه آموزش مقدماتی را برای شما فراهم خواهم کرد که چهار هفته طول بکشد ، اما صدها گزینه دشوارتر بصورت آنلاین وجود دارد.

بالاتنه 10X10

ورزش 1: گرفتن دست (دارای امتیاز)

-9 بدون نام

عکسها: عکاس مارکام لین (www.markhamimages.com)

-10 بدون نام

عکسها: عکاس مارکام لین (www.markhamimages.com)

ورزش 2: بنچپرس

بدون نام -4

عکسها: عکاس مارکام لین (www.markhamimages.com)

-3 بدون نام

عکسها: عکاس مارکام لین (www.markhamimages.com)

پایین بدن 10X10

ورزش 3: Squat BARBELL BACK

بدون نام -1

عکسها: عکاس مارکام لین (www.markhamimages.com)

بدون نام -2

عکسها: عکاس مارکام لین (www.markhamimages.com)

ورزش 4: DEADLIFT

بدون نام -6

عکسها: عکاس مارکام لین (www.markhamimages.com)

-5 بدون نام

عکسها: عکاس مارکام لین (www.markhamimages.com)

بازوهای 10X10

ورزش 5: معامله گران برتر یا مصافحه

-10 بدون نام

عکسها: عکاس مارکام لین (www.markhamimages.com)

ورزش 6: DIPS

بدون نام -7

عکسها: عکاس مارکام لین (www.markhamimages.com)

بدون نام -8

عکسها: عکاس مارکام لین (www.markhamimages.com)

چه مقدار برای بلند کردن نیاز دارید؟ با وزنی معادل 60 درصد حداکثر یک تکرار خود ، یا وزنه ای را شروع کنید که برای 20 تکرار راحت بلند می شوید.

سرطان پروستات برای مردان همجنسگرا و دوجنسگرایانه متفاوت است
بیشتر بخوان!

چه مدت لازم است بین ست ها استراحت کنید؟ بین 90 ثانیه تا دو دقیقه.

چگونه باید هفته خود را بسازید؟ هرگز در روزهای متوالی تمرینات فوقانی و بازو را انجام ندهید ، در حالی که تمرین پایین شما همیشه به یک استراحت دو روزه نیاز دارد.

____________

لیام بارت یک مربی شخصی حرفه ای است که از پنج سال گذشته در صنعت تناسب اندام کار کرده است. وی اردوی اردوی تناسب اندام Camp Camp Fitness را در سیدنی اداره می کند (facebook.com/thecampaustralia). همچنین می توانید او را در اینستاگرام دنبال کنید: Liamlovesyou__

عکسها: عکاس مارکام لین (www.markhamimages.com)




منبع: www.mvm210.ir

مایر با دولت تماس گرفت و می گوید شلومو لو
بیشتر بخوان!

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/5jBn
clck.ru/R62Ui


YOURLS — Your Own URL Shortener | u.nu/











YOURLS: Your Own URL Shortener

Too Many Requests

Too many URLs added too fast. Slow down please.



“>


YOURLS — Your Own URL Shortener | u.nu/











YOURLS: Your Own URL Shortener

Too Many Requests

Too many URLs added too fast. Slow down please.




ulvis.net/VFj

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *