تمپل وبستر در حال آتش سوزی تجارت الکترونیکی به زندگی خارج از حباب علاقه دارد


او می گوید: “در عرض یک هفته تجارت دو برابر شد و در چند ماه اول ما واقعاً مشغول بودیم.” “ما حتی در دو ماه اول رشد خود را به طور مصنوعی کاهش دادیم تا مطمئن شویم مشتریانی که برای اولین بار با ما خرید کرده اند تجربه خوبی داشته اند.”

ادعاها

فروش سهام ماه به ماه ، تقریباً سه برابر ، و سهام Temple Webster نیز ماه به ماه دو برابر شده است. در ماه مارس ، قیمت سهام خرده فروش به پایین ترین سطح 1.52 دلار رسید. روز چهارشنبه جلسه را با 10،65 دلار در هر سهم بسته کرد که رشد بیش از 500 درصدی دارد.

این پرش خرده فروش را در دسته “عزیزان بازار” قرار داد و وارد باشگاه چند ستاره تجارت الکترونیک منتخب مانند Cogan (400 درصد افزایش) و Redbull (بیش از 950 درصد افزایش) شد.

مانند بسیاری از مدیران عامل ، کولتر ادعا می کند که کسی نیست که قیمت سهام این شرکت را تماشا کند ، با این حال ، او اذعان می کند که با اندازه بزرگتر فشار اضافی همراه با تعهد بیشتری نسبت به سرمایه گذاران ایجاد می شود.

تنظیم خانواده با اسپرم اهدایی
بیشتر بخوان!

همچنین ایده داشتن “حباب” در بازار تجارت الکترونیکی در حال حاضر را از بین می برد ، حتی وقتی سرمایه گذاران به سهام خرده فروشی آنلاین کوچکتر مانند MyDeal و Adore Beauty سرازیر شدند ، که عملکرد سایر خرده فروشان را در دوره COVID تحت تأثیر قرار می دهد.

وی می گوید: “هیچ یک از این شرکت ها فقط یک شبه موفق نیستند ، آنها مدتهاست که وجود داشته اند.” “آنچه اتفاق می افتد تسریع روندهایی است که قبلاً اتفاق افتاده است.”

شما نمی توانید جن را به بطری برگردانید.

مدیر عامل شرکت Temple Webster ، مارک کولتر.

“این شرکت ها از شرایط خوب بازار ثبت نام کرده و از آن استفاده کرده اند ، اما این نسل بعدی خرده فروشی است. در پایان همیشه این اتفاق می افتد ، ویروس کرونا ویروس را تسریع می کند.”

هیئت تعاملی: تحقیقات قرنطینه
بیشتر بخوان!

کولتر اذعان می کند که زمانی فرا خواهد رسید که ارقام پرشکوه رشد مشاهده شده توسط خرده فروشان تجارت الکترونیکی طی 12 ماه گذشته کاهش می یابد ، اما او هنوز هم انتظار دارد که خرده فروشان دیجیتال نرخ رشد ثابت را برای مدت زمان قابل توجهی حفظ کنند ، با این استدلال که سرعت تصویب این روند است. برای خرید آنلاین شتاب بسیار زیاد و غیرقابل بازگشت داده شده است.

او می گوید: “ما مشتري داشتيم كه سرانجام روزي از طريق اينترنت اطلاع پيدا مي كنند و ناگهان آن را بسيار سريع تجربه مي كنند. و اگر اين اتفاق بيفتد ، نمي توان جن را دوباره در شيشه قرار داد.”

این به شرکت مبلمان آنلاین آمریكایی Wayfair اشاره دارد ، كه به رشد 40-50 درصدی نسبت به سال گذشته ، حتی پس از رونق اولیه تصویب خرید آنلاین این كشور ادامه داده است ، به عنوان نمونه ای از محل فروش خرده فروشان تجارت الکترونیکی به دنبال COVID. -19

به اشتراک گذاشتن داستان برای درک سلامت روان ما کلیدی است
بیشتر بخوان!

شتاب محکم تقاضا برای مبلمان منزل ، Temple و Webster را به سمت “عزیزم بازار” سوق داده است.اعتبار:لوئیز ولینگتون

در حالی که کولتر نسبت به ادامه چشم انداز رشد شرکت خود و همتایان تجارت الکترونیکی آن اطمینان دارد ، تحلیلگر سابق مک کینزی کمتر در مورد چشم انداز خرده فروشان سنتی مانند مایر و دیوید جونز طرفداری می کند.

مایر خیلی سریع به بخش آنلاین خود گفت که نه تنها به سرعت در حال رشد است بلکه بزرگتر از برخی از نزدیکترین رقبای خود ، از جمله Temple & Webster است. کالتر می گوید ، با 422 میلیون دلار ، این واقعیت دقیق است ، اما “آلباتروس در اطراف گردن” اجاره های گران قیمت خرده فروشان سنتی و ردپاهای فروشگاه بزرگ را نادیده می گیرد.

گیرنده های موفق همه کانال ، مانند مایر ، JB Hi-Fi و Adair ها ، به فروشگاه های پر رونق نیاز دارند ، کالتر می گوید ، فروشگاه هایی که به خصوص با آن دست و پنجه نرم می کنند.

کونن می گوید ، تاج فاجعه در چین را به دلیل "خطر قانونی" بررسی نکرده است
بیشتر بخوان!

ادعاها

او می گوید: “نکته اصلی این است که شما باید هر دو کار را انجام دهید. اگر فروشگاه های زنجیره ای شما ظاهر نشود و هیچ کس برای خرید وارد فروشگاه ها نشود … شما با تمام این هزینه ها روبرو هستید. مهم نیست که چقدر فروش آنلاین انجام دهید ، بازهم تمام این هزینه ها را دارید.” .

“در بعضی از دسته ها انجام این کار آسان است زیرا دلایلی وجود دارد که مردم می خواهند وارد فروشگاه شوند. برای فروشگاه های بزرگ این کار دشوارتر است زیرا بسیاری از دسته های خرده فروشی آنلاین آنها در حال حاضر بسیار موفق هستند.”

“بنابراین آنها واقعاً باید برای آنچه فروشگاه هایشان در نظر گرفته اند ، دوباره اختراع کنند ، و اگر آنها نمی توانند این کار را انجام دهند ، مهم نیست که آنها چه کاری را به صورت آنلاین انجام می دهند.”

سوسک های روزانه برای فصل مهمانی های پر افتخار پوشانده شده اند
بیشتر بخوان!

کولتر معتقد است این بدان معناست که فقط خرده فروشان آنلاین ممکن است صاحب آجرهای کوچک و ملات شوند ، خرده فروشان سنتی مراکز خرید را خالی می کنند و شرکت هایی مانند اپل را به عنوان نمونه ای از فروشگاه های چند کاناله با عملکرد خوب معرفی می کنند.

کولتر می گوید ، با این حال ، مشتریان به زودی نمی توانند Temple & Webster در حال نمایش یک مکان پرچم باشند.

“ما باید به بافندگی خود پایبند باشیم و بافندگی ما باید یک خرده فروش آنلاین باشیم.”

توجیهی تجاری

روز را با داستان های کلیدی ، پوشش انحصاری و نظرات خبره از روزنامه نگاران برتر تجارت ما که به صندوق ورودی شما تحویل داده شده اند ، شروع کنید. ثبت نام برای بشارت دادناینجاست و سناینجا.

بیشترین بازدید در تجارت

ادعاها


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/RQI8
clck.ru/RdxZe
u.nu/rd9rl
ulvis.net/ltcA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *