شرکت های رسانه های اجتماعی از روز انتخابات ایالات متحده جان سالم به در بردند ، اما آزمایشات بیشتری در حال افزایش است


گراهام بروک ، مدیر آزمایشگاه تحقیقات جنایی دیجیتال شورای آتلانتیک گفت: “آنچه در واقع در روز انتخابات از طرف شرکت ها مشاهده کردیم این است که آنها بسیار پاسخگو و سریعتر از گذشته بودند.” اما او می گوید ، اکنون اطلاعات غلط فقط بر نتایج متمرکز بوده و آنها را تضعیف می کند.

وی گفت: “شما مخاطب بیش از حد متمرکز دارید و لحظه ای در حالی که مقدار زیادی عدم اطمینان وجود دارد و بازیکنان بد می توانند از آن در فرصت طلبی استفاده کنند.”

توییتر گفت که همچنان به نظارت بر اطلاعات نادرست ادامه می دهد. فیس بوک گفت: “کار ما به پایان نرسیده است – ما همچنان محاسبه می شویم و اطلاعات قابل اعتماد را در فیس بوک ارتقا می دهیم.” یوتیوب گفت که برای “محتوای مربوط به انتخابات” در روزهای آینده در حالت آماده باش است.

این شرکت ها همه برای یک روز آشفته انتخابات در نظر داشتند و تلاش کردند تا از تکرار سال 2016 که روس ها از آنها برای انتشار اطلاعات نادرست منتشر شده سوused استفاده کردند ، جلوگیری کنند. در ماه های اخیر ، شرکت ها اقدامات زیادی را علیه اطلاعات نادرست از جمله تعلیق یا ممنوعیت آگاهی سیاسی ، کند کردن جریان اطلاعات و تأکید بر اطلاعات و زمینه های دقیق آغاز کرده اند.

مایکروسافت در یک معامله 10.4 میلیارد دلاری بزرگترین بازی های ویدیویی جهان را از آن خود کرده است
بیشتر بخوان!

روز سه شنبه ، همزمان با رای گیری آمریکایی ها در سراسر کشور ، دستگاه های رای گیری دروغین خراب شدند و کارگران مغرض نظرسنجی بارها و بارها ظاهر شدند. اما این عضویت آزمایش نشد تا اینکه آقای ترامپ – با نتایج اولیه نشان داد که مسابقه چقدر فشرده است – درست قبل از ساعت 13 به وقت محلی در توییتر و فیس بوک ارسال شد تا بدون اساس در روند انتخابات کشتی بگیرد.

شارژ کردن

آقای ترامپ در وب سایت ها بدون اینکه در مورد منظورش مشخص باشد ، “آنها در تلاش برای سرقت انتخابات هستند”.

توییتر به سرعت حرکت کرد ، و توئیت نادرست آقای ترامپ را در پشت برچسب پنهان کرد که به مردم هشدار می داد این ادعا “بحث برانگیز” است و “ممکن است در انتخابات یا روند مدنی دیگر گمراه کننده باشد.” از کاربران پست را دوست دارند و به اشتراک می گذارند.

توییتر برای از سرگیری روند تأیید رنگ آبی خود
بیشتر بخوان!

صبح روز چهارشنبه ، توییتر برچسب های بیشتری به پست های آقای ترامپ اضافه کرد. در یک زمان ، او توییت کرد که رهبران اولیه او در کشورهای دموکراتیک “به طرز جادویی از بین رفتند”. در بیانیه دیگری ، آقای ترامپ گفت افراد ناشناس در تلاش بودند تا رهبری وی در میدان جنگ پنسیلوانیا “ناپدید شود”.

بعد از ظهر چهارشنبه ، توییتر همچنین پیوند توییت های اریک ترامپ ، پسران آقای ترامپ و خانم مک کینی را ضبط کرد ، زمانی که آنها پیش از این ادعا کردند که آقای ترامپ در پنسیلوانیا پیروز شده است ، حتی اگر مسابقه در آنجا اعلام نشده بود.

توییتر گفت: “از آنجا که آرا هنوز در سراسر کشور در حال شمارش است ، تیم های ما همچنان به اقدامات اجرایی در توییت هایی ادامه می دهند که پیش از موعد اعلام پیروزی می کنند یا حاوی اطلاعات گمراه کننده ای در مورد انتخابات هستند.”

یک ماشین ابتکاری ، بالقوه شکن
بیشتر بخوان!

فیس بوک رویکرد محتاطانه تری را در پیش گرفته است. مارک زاکربرگ ، مدیر عامل شرکت ، گفت که او تمایلی برای بررسی دقیق رئیس جمهور یا سایر چهره های سیاسی ندارد زیرا او به آزادی بیان اعتقاد داشت. نیازی به فراخوانی انتخابات برای یک نامزد نیست.

شارژ کردن

سه شنبه شب ، فیس بوک مجبور شد این کار را انجام دهد. اندکی پس از ارسال پست آقای ترامپ در مورد سرقت انتخابات از وی ، افراد فیس بوک برچسب هایی به پست های وی افزودند. برچسب ها حاکی از آن بود که “هیچ برنده ای در انتخابات ریاست جمهوری غربالگری نشده است.”

پس از بسته شدن رای گیری ، فیس بوک همچنین به کاربران پیامی ارسال کرد که اگر منتظر بمانند تا به جای رای گیری رأی دهند ، اگر در صف ایستاده اند همچنان می توانند رأی دهند.

روز چهارشنبه ، فیس بوک برچسب های بیشتری به پست های جدید آقای ترامپ اضافه کرد و ادعاهای وی را بررسی کرد و خاطرنشان کرد که “همانطور که انتظار می رفت ، نتایج انتخابات امسال بیشتر طول خواهد کشید.”

چرا کنترلر DualSense PS5 می تواند تغییر دهنده بازی باشد
بیشتر بخوان!

برخلاف توییتر ، فیس بوک کاربران را در اشتراک یا پاسخ دادن به پست های آقای ترامپ محدود نکرد.

اما این اولین بار بود که فیس بوک از چنین برچسب هایی استفاده می کرد ، بخشی از برنامه این شرکت برای افزودن زمینه به پست های انتخاباتی. سخنگوی گفت این شرکت “برای این سناریوها برنامه ریزی و آماده کرده و سیستم ها و ابزارهای اساسی را ساخته است.”

یوتیوب ، که به طور منظم توسط آقای ترامپ استفاده نمی شود ، کمتر از توییتر و فیس بوک با مشکلات پر مخاطب مواجه شده است. همه ویدیوهای YouTube درباره نتایج انتخابات حاوی برچسبی بود که می گفت انتخابات به پایان نخواهد رسید و با نتایج آژانس خبری EI به یک صفحه Google پیوند داده شده است. بار.

شارژ کردن

الکس استاموس ، مدیر رصدخانه اینترنتی استنفورد ، گفت که شرکت های فناوری هنوز با اطلاعات نادرست انتخابات مبارزه می کنند ، اما آماده این کار هستند.

Google Pixel 4a و سایر تلفن های هوشمند عالی زیر 1000 دلار
بیشتر بخوان!

وی گفت: “همیشه یک اطلاعات طولانی از اطلاعات غلط طولانی است ، اما تأثیر آن کمتر خواهد بود.” “آنها مطمئناً هنوز در حال کار هستند و تلاش می کنند تا آن سطح از نیروی انسانی و تمرکز را حفظ کنند تا نتیجه به طور کلی پذیرفته شود.”

اما پدی قرآن ، مدیر کمپین آواز ، سازمانی پیشرفته که اطلاعات نادرست را ردیابی می کند ، گفت که فیس بوک ، توییتر و یوتیوب باید اقدامات بیشتری انجام دهند.

وی گفت: “سیستم عامل ها باید سریع تلاش های خود را گسترش دهند تا اینكه كشور در هرج و مرج بیشتری فرو رود.” “این یک وضعیت اضطراری دموکراتیک است.”

مجله نیویورک تایمز

خبرنامه فناوری

برترین داستان ها و بررسی های فن آوری به صورت هفتگی ارائه می شود. ثبت نام برای سنجزوه در اینجا و The Morning Herald در سیدنیاینجا.

بیشترین بازدید در فناوری

شارژ کردن


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/8NHhMr
u.nu/vnigd
ulvis.net/3TEn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *