ظهور شرکت های نوپا با هدف مثبت


وقتی صحبت از صفحه اول می شود ، تأکید بر تولید محصولاتی است که مردم واقعاً به آنها احتیاج دارند و به آنها احتیاج دارند.

Sactis می گوید: “ما قبل از همکاری با تولیدکنندگان برای رفع این شکاف ، زمان زیادی را صرف تحقیق درمورد روندها ، صحبت با جامعه خود و بررسی مسائلی که آنها در تلاشند برای حل آنها شوند ، می کنند.”

صفحه دوم ، با فروش کارآمد ، ضروری است و برخی از محصولات اهدایی را ارائه می دهد.

اسکاتیس می افزاید: “ما باید اطمینان حاصل کنیم که می توانیم به اندازه کافی بفروشیم ، جریان نقدی مثبتی داریم و سود می کنیم. این به معنای اطمینان از تغییر هزینه های ما و به حداقل رساندن هزینه های ثابت است.”

ترس از موجودی رو به رشد شرکت های زامبی
بیشتر بخوان!

آمازون استرالیا ، که یکی از مهمترین کانالهای فروش کسب و کار است ، با اجازه دادن به Zenify برای به حداقل رساندن هزینه های ذخیره سازی و توزیع ، ضمن فروش مستقیم به مشتری های بزرگ از طریق کانال ، این بخش از مدل تجاری را پشتیبانی می کند.

Sactis می گوید: “داده هایی که از آمازون به دست می آوریم به ما امکان می دهد تمرکز زیادی بر بودجه بازاریابی خود داشته باشیم ، این امر به ما کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشیم ، این بدان معناست که می توانیم کمک بیشتری کنیم.”

صفحه سوم ، که جامعه را پرورش می دهد ، شامل ارتباط مشتریان ، متخصصان و عوامل در یک حلقه خوب است.

سایر گزینه های امسال که باید ببینید
بیشتر بخوان!

وی افزود: “ما زیرساخت هایی برای اتصال و ایجاد گفتگو بین آنها داریم. این به ما این امکان را می دهد که از بینش متخصصان ما برای پشتیبانی از این روند ، از عوامل و جامعه ما بخواهیم چه چیزهایی نیاز داریم. این اثر چرخ دنده [helps us] رشد و سرمایه گذاری مجدد در مدل کسب و کار ما. “

جدا از نشان دادن مسئولیت در تجارت ، کارشناسان می گویند تمرکز روی یک هدف برای رشد تجارت بسیار مناسب است.

به گفته مارک کارتر ، متخصص رفتار انسانی ، شفافیت پیرامون چشم انداز و اظهارات شرکت مبانی اساسی برای پیشگیری از هدف است. علاوه بر این ، این روش همچنین می تواند به افزایش تعامل کمک کند.

اقتصاد ایالات متحده به دنبال یک حلقه نجات است
بیشتر بخوان!

کارتر می گوید: “همه مشاغل خدمات و محصولات را ارائه می دهند و می فروشند. با این وجود احتمال بهبود تعامل با ذینفعان شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد وقتی این م businessلفه تجاری تأثیر واضح تری از سود صاحبان مشاغل داشته باشد”

Zenify Pets مثالی عالی برای نحوه عملکرد عملی این فرآیند است. ساکتیس می گوید: “ما شروع به پرسیدن نیازهای خیریه حیوانات اهلی اهلی کردیم و مدام می شنیدیم که صاحبان جدید به هنگام پذیرش حیوان خانگی به موارد مختلفی احتیاج دارند.

Zenify Pets توسط موسسات خیریه حیوانات کمک می شود.اعتبار: ارائه شده

“اما موسسات خیریه معمولاً امکان تأمین نیاز خود را ندارند ، جایی که بتوانیم به آنها کمک کنیم. اکنون بسته های فرزندخواندگی را به انواع خیریه های حیوان خانگی اهدا می کنیم.”

پسر ساحلی شاهد قتل مانسون
بیشتر بخوان!

شعب همچنین دارای حسابهای بسیار فعال Instagram و Facebook هستند که به تقویت جامعه آن کمک می کند. Sactis می گوید: “گروه Zenify Pets در فیس بوک ما حدود 1500 عضو دارد که روزانه عکس حیوانات خانگی خود را به اشتراک می گذارند و همچنین در مورد محصولات خود بازخورد می دهند.”

از همه مهمتر ، کارتر می گوید مشاغلی که زندگی می کنند و ارزشهایشان را می کشند ، تعامل و وفاداری مشتری را پیدا می کنند.

سرمایه گذاران با معالجه های جدید در اطراف سهام شاهدانه مشغول سر و صدا هستند
بیشتر بخوان!

کارتر توضیح می دهد: “ما در عصری زندگی می کنیم که مسئولیت اجتماعی شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین ، مارک هایی که معتبر شناخته می شوند از آنها پاداش یا حمایت می شود.”

این مطمئناً تجربه Zenify بوده است که در سال مالی گذشته 200٪ رشد کرده و در مسیر عملکرد مشابه امسال قرار دارد. این نتیجه شگفت انگیز و استدلال خوبی به نفع رویکرد هدفمند سود است.

Amazon.com.au پیش از روز خرید عظیم آنها ، Prime Day و فراتر از آن ، مشاغل کوچک استرالیایی را از طریق یک فروشگاه “فروشگاه محلی” در اولویت و مرکز قرار می دهد. سر به www.Amazon.com.au/shoplocal محصولات صدها مشاغل کوچک استرالیایی را ذخیره کنید.


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/W64Eo
clck.ru/RJAZ9
u.nu/z2bu7
ulvis.net/qYdC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *