ملبورنی ها یک بازی را در حین قفل کردن اعلام می کنند


با فروش میلیون ها نسخه در سراسر جهان ، این سه بازی در حال حاضر برای کسانی که می خواهند افق دید خود را گسترش دهند ، بازی های روی صفحه “دروازه” محسوب می شود. در کنار آنها نسل جدیدی از بازی های با ورق مانند کارت های علیه بشریت ، بچه گربه های انفجاری و مونچکین وجود داشت ، هر کسی که مایل به فراتر از رمی و اونو باشد ، جذاب بود.

اشتیاق دوباره ما به بازیهای بدنی در حین قفل کردن فقط یک فشار عقب نشینی در برابر نفوذ صفحات به زندگی ما نیست ، اگرچه این می تواند یکی از دلایل برانگیختن والدین در یک بازی خانوادگی در شب باشد. همچنین فقط دلتنگی تجربه های لمسی و آنالوگ نیست.

دکتر ملیسا راجرسون ، محقق بازی روی صفحه در دانشكده محاسبات و اطلاعات در دانشگاه ملبورن ، می گوید عشق ما به بازی ها نیز ناشی از نیاز اساسی ما برای تعامل اجتماعی است.

راجرسون می گوید: “وقتی از مردم می پرسید که چرا بازی های رومیزی را دوست دارند ، در ابتدا ممکن است در مورد فیزیک و تماشای بازی – احساس قطعات ، ظاهر تخته ، صدای تاس و حتی بوی این بازی جدید صحبت کنند”.

“اما وقتی عمیقتر حفاری می کنید ، اغلب به جنبه اجتماعی مربوط به بازی با هم دور میز آشپزخانه و گذراندن اوقات با کیفیت با خانواده و دوستانتان می رسد.”

راجرسون پیش از این بخش بازی های رومیزی را در نمایشگاه بازی های PAX برگزار می کرد که هر ماه نوامبر در ملبورن برگزار می شود. از نظر زمان ، امسال رویدادهای PAX در ملبورن ، لندن و سیاتل به یک رویداد آنلاین 9 روزه متوالی تبدیل شده و به صورت 24 ساعته در مناطق مختلف زمانی انجام می شود.

صدای سینمایی در خانه ، بدون سیم
بیشتر بخوان!

هفته بازی های بین المللی ملبورن نیز کاملاً آنلاین در حال اجرا است. با تمرکز بر بازی های ویدیویی و بازی های رومیزی ، این برنامه 9 روزه از 3 اکتبر آغاز می شود و شامل مهمانان بین المللی ، میزگردها ، کنفرانس ها ، ویترین ها ، کارگاه ها و رویدادهای تعاملی است.

مهمترین چیز شب بازی های بزرگ یکشنبه ، 4 اکتبر است که با همکاری ACMI به منظور تشویق ملبورنی ها به کشف نسل جدید بازی های ویدیویی و رومیزی و همچنین بازدید از آثار کلاسیک ، به صورت آنلاین برگزار شد.

بلیک میززی ، مدیر و بنیانگذار لیگ لیگ گیکس ملبورن ، می گوید دوستانی که آخر هفته ها معمولاً برای پیتزا و بازی دور هم جمع می شوند ، هنگام قفل شدن نیز به شبکه منتقل می شوند.

بلیک میزی: دوست یابی آنلاین با دوستاناعتبار:

بسیاری از بازی های آنلاین شامل ابزارهای ارتباطی داخلی هستند ، در حالی که برنامه هایی مانند Discord – اساساً Skype برای گیمرها – به گیمرها امکان ارتباط از طریق چت ، صدا و ویدئو را هنگام بازی می دهند.

میزی می گوید: “من دوستانم را در محل زندگی خود برای بازی کردن ، به ویژه بازی های نقش آفرینی به سبک Dungeons and Dragons دوست دارم ، اما در حال حاضر بازی آنلاین بهترین چیز بعدی است.”

مدارک امنیتی TikTok علی رغم توافق ایالات متحده در ابر همچنان باقی مانده است
بیشتر بخوان!

“بعضی اوقات من در یک بازی مثل Sea of ​​Thieves با دوستانم آنلاین می شوم که می توانید در دنیا به عنوان یک دزد دریایی گشت بزنید ، اما ما واقعاً یک بازی انجام نمی دهیم ، ما فقط در یک میخانه آویزان می شویم و در مورد انواع و اقسام چیزهایی که شاید در یک میخانه چت می کنید گپ می زنیم.

محبوب ترین بازی ویدیویی League of Geeks ، Armello ، در واقع یک بازی نقش آفرینی دیجیتال روی میز است که در اطراف عناصر روی صفحه مانند تخته ، تاس و کارت ساخته شده است.

در حین قفل ، Mizzie شروع به انجام بازی های نقش آفرینی روی “قلم و کاغذ” رومیزی با دوستان خود برای بزرگنمایی کرد. هر بازیکن به جای تکیه بر یک تخته مرکزی با قطعات فیزیکی ، ویژگی های شخصیت خود را مانند سلامتی و چابکی روی یک تکه کاغذ ثبت می کند. یکی از بازیکنان به عنوان استاد سیاه چال برای راهنمایی دیگران در بازی و نظارت بر مبارزه ، تاس ها را به دشمنان مانند هم مرز و نظارت بر سلامتی آنها بازی می کند.

او می گوید: “این به نوعی با اولین روزهای RPG در دهه هفتاد شروع می شود ، جایی که مهمترین چیز تخیل شما بود.”

“آنلاین شما برخی از هرج و مرج و فضای نشستن در اطراف میز ناهار خوری را از دست می دهید ، اما ، از برخی جهات ، در بزرگنمایی واقعاً بهتر عمل می کند ، زیرا شما فقط نمی توانید با یکدیگر صحبت کنید ، که ادب را به نوبت اجرا می کند.”

معضل اجتماعی دنیای جدید و دلهره آوری را روشن می کند
بیشتر بخوان!

وقتی صحبت از بازی های تخته ای پیچیده تری می شود که به اجزای فیزیکی متکی هستند ، نرم افزارهایی مانند Tabletop Simulator و Tabletopia می توانند به کار شما بیایند. آنها بازی نیستند بلکه یک میز مجازی هستند – کمی شبیه به holodeck Star Trek – جایی که می توانید تقریباً هر بازی تخته ای یا ورقی را برای بازی آنلاین در مقابل دوستان بازیابی کنید.

در حین قفل در سراسر دنیا ، این بازیکنان با بازیکنان جدید جایگزین شده اند. کیم بارباخ ، طراح بازی و مدیر بازی های رومیزی استرالیا ، انتشارات بازی های خوب ، می گوید: این روش برای همیشه تغییر حالت گیمرهای دسک تاپ برای بازی های مجازی را تغییر می دهد ، به همان روشی که افرادی که سرانجام در طی این اپیدمی خرید آنلاین را پذیرفته اند ، با فناوری راحت ترند.

کیم بارباخ می گوید گیمرها با فناوری راحت تر می شوند

کیم بارباخ می گوید گیمرها با فناوری راحت تر می شونداعتبار:

بارباخ گفت: “می تواند منحنی یادگیری با استفاده از مواردی مانند شبیه ساز جدول وجود داشته باشد ، اما در حال حاضر بسیاری از گیمرها از جدول مجبور شده اند از این مانع عبور كنند ، من فکر می كنم وقتی شرایط به حالت عادی بازگشت ، بازی های رومیزی بصورت آنلاین بسیار راحت تر خواهند شد.” می گوید

“بدیهی است که مردم هنوز هم بازیهای فیزیکی را خریداری و بازی خواهند کرد ، اما تقریباً قبل از خرید یک بازی تخته ای جدید بیشتر در معرض تجربیات آنلاین مانند آزمایش روشهای جدید خواهند بود.”

آیا پورت های HDMI در تلویزیون خود تمام کرده اید؟ همه چیز را روشن کنید.
بیشتر بخوان!

در حین وقفه ، خانواده بارباخ بازی های مهمانی انجام می دادند که فقط به تعامل ساده با دوستان در مورد بزرگنمایی نیاز داشتند ، اما او همچنین افرادی را دید که سعی داشتند فاصله بین حوزه فیزیکی و دیجیتال را برطرف کنند تا از راه دور بازی های پیچیده تری انجام دهند.

وی می گوید: “من دیده ام كه ​​افراد چندین دوربین را با هدف بازیهای رومیزی فیزیكی راه اندازی می كنند ، در حالی كه بازیکنانی در طرف دیگر نسخه بازی را تعریف می كنند و قطعات همه را به هم می زنند تا همه تابلوها را همگام نگه دارند.”

“این واقعاً بلند نمی شود زیرا کار زیادی را می طلبد ، وقتی که فقط می خواهید با دوستانتان سرگرم شوید ، ممکن است خسته کننده باشد.”

دانشگاه ملبورن می گوید ، این ایده برای ایجاد بازی های “توزیع شده” برای غلبه بر محدودیت های قفل گذاری ، پخش در نقاط فیزیکی و اتصال از طریق رسانه ها ، برخی از طراحان بازی را تشویق می کند تا بیشتر بر روی “بازی های هیبریدی هیئت مدیره هیبریدی” تمرکز کنند. راجرسون

ایده بازی های مکاتبه ای جدید نیست ، زیرا مردم قرن هاست که علیه دوستانشان شطرنج نامه بازی می کنند. در همین حال ، اولین بازی های مقدماتی الکترونیکی اساسی به حدود سال 1910 برمی گردد ، در حالی که بازی های فیزیکی با یک عنصر ویدیویی به یک کابوس در VHS در دهه 1990 برمی گردند.

یکی از کارمندان سابق گوگل خواستار تنظیم بودجه مطبوعاتی توسط Big Tech است
بیشتر بخوان!

ادعاها

راجرسون می گوید ، در ده سال گذشته ، سازندگان بازی توجه بیشتری به آنچه می توان از طریق ابزارهایی مانند اینترنت و تلفن های هوشمند به دست آورد ، داشته اند.

او می گوید: “لمس قطعات برای مردم مهم است ، بنابراین چالش این است كه گیم پلی بازی را از راه دور انجام دهید بدون اینکه خیلی بی دست و پا باشد.” وی افزود: “شاید جواب این باشد كه از پروژكتورها در هر انتها استفاده كنید تا كل صفحه را به همه نشان دهید ، یا شاید جواب این باشد كه بازیهای توزیع شده ای را كه در آن بازیکنان مختلف قسمتهای مختلف یا تخته را كنترل می كنند ، طراحی كنید.”

“این نوع بازی های توزیع شده مدولار می توانند بهترین های هر دو جهان را ارائه دهند ، به شما این امکان را می دهد که قسمت های فیزیکی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا بتوانید از راه دور بازی کنید و سپس بازی را برگردانید ، وقتی همه می توانیم دوباره دور میز آشپزخانه بنشینیم.”

هفته بازی های بین المللی ملبورن از 3 تا 11 اکتبر از جمله Big Games Night In در 4 اکتبر بصورت آنلاین اجرا می شود.

بیشترین بازدید در فناوری

ادعاها


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/gxgkP
clck.ru/R62Mq
ulvis.net/3rp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *