ملبورنی ها یک بازی را در حین قفل کردن اعلام می کنند


با فروش میلیون ها نسخه در سراسر جهان ، این سه بازی در حال حاضر برای کسانی که می خواهند افق دید خود را گسترش دهند ، بازی های رومی “دروازه” محسوب می شود. در کنار آنها نسل جدیدی از بازی های ورق مانند کارت های ضد بشریت ، بچه گربه های در حال انفجار و مونچکین بود ، و هر کسی مایل به کشف فراتر از رمی و اونو بود ، جذاب بود.

اشتیاق دوباره ما به بازیهای بدنی در حین قفل کردن فقط یک فشار عقب نشینی در برابر نفوذ صفحات به زندگی ما نیست ، اگرچه این می تواند یکی از دلایل برانگیختن والدین در یک بازی خانوادگی در شب باشد. این فقط دلتنگی تجربه های لمسی و آنالوگ نیست.

دکتر ملیسا راجرسون ، محقق بازی روی صفحه در دانشكده رایانه و اطلاعات در دانشگاه ملبورن ، می گوید: عشق ما به بازی ها همچنین نیاز اساسی ما برای تعامل اجتماعی را پیش می برد.

راجرسون می گوید: “وقتی از مردم می پرسید که چرا بازی های رومیزی را دوست دارند ، در ابتدا ممکن است در مورد فیزیک و تماشای بازی – احساس قطعات ، ظاهر تخته ، صدای تاس و حتی بوی این بازی جدید صحبت کنند”.

“اما وقتی عمیقتر حفاری می کنید ، اغلب به جنبه اجتماعی مربوط به بازی با هم در کنار میز آشپزخانه و گذراندن اوقات با کیفیت با خانواده و دوستانتان برمی گردد.”

راجرسون پیش از این بخش بازی های رومیزی را در نمایشگاه بازی های PAX برگزار می کرد که هر ماه نوامبر در ملبورن برگزار می شود. از نظر زمانی ، امسال رویدادهای PAX در ملبورن ، لندن و سیاتل به یک رویداد آنلاین 9 روزه متوالی تبدیل شدند که 24 ساعت شبانه روز در مناطق مختلف زمانی برگزار می شود.

وقتی پرونده ضد انحصاری ایالات متحده رخ می دهد ، اپل رقیب خود را در جستجوی گوگل افزایش می دهد
بیشتر بخوان!

هفته بازی های بین المللی ملبورن نیز کاملاً آنلاین در حال اجرا است. با تمرکز بر بازی های ویدیویی و بازی های رومیزی ، این برنامه 9 روزه از 3 اکتبر آغاز می شود و شامل مهمانان بین المللی ، میزگردها ، کنفرانس ها ، ویترین ها ، کارگاه ها و رویدادهای تعاملی است.

نکته جالب شب بازی های بزرگ یکشنبه ، 4 اکتبر است که با همکاری ACMI بصورت آنلاین برگزار شد تا ملبورنی ها را ترغیب به کشف نسل جدید بازی های ویدیویی و رومیزی و همچنین بازدید از آثار کلاسیک کند.

بلیک میززی ، مدیر و بنیانگذار League of Geeks League ملبورن ، می گوید دوستانی که آخر هفته ها معمولاً برای پیتزا و بازی دور هم جمع می شوند نیز در حین قفل آنلاین می شوند.

بلیک میزی: دوست یابی آنلاین با دوستاناعتبار:

بسیاری از بازی های آنلاین شامل ابزارهای ارتباطی داخلی هستند ، در حالی که برنامه هایی مانند Discord – اساساً Skype برای گیمرها – به گیمرها اجازه می دهند هنگام بازی از طریق چت ، صدا و ویدئو ارتباط برقرار کنند.

میزی می گوید: “من دوستانم را در محل زندگی خود برای بازی کردن ، به ویژه بازی های نقش آفرینی به سبک Dungeons and Dragons دوست دارم ، اما در حال حاضر بازی آنلاین بهترین چیز بعدی است.”

Galaxy Z Fold 2 سامسونگ هنوز ناهموار است
بیشتر بخوان!

“بعضی اوقات من در یک بازی مانند Sea of ​​Thieves با دوستانم آنلاین می شوم که در آن می توانی به عنوان یک دزد دریایی در جهان گشت و گذار کنی اما ما واقعاً یک بازی انجام نمی دهیم ، ما فقط در یک میخانه آویزان می شویم و در مورد انواع و اقسام چیزهایی که شاید در یک میخانه چت می کنید گپ می زنیم.”

محبوب ترین بازی ویدیویی League of Geeks ، Armello ، در واقع یک بازی نقش آفرینی دیجیتال روی میز است که در اطراف عناصر روی صفحه مانند تخته ، تاس و کارت ساخته شده است.

در حین قفل ، میزی شروع به انجام بازی های نقش آفرینی بر روی “قلم و کاغذ” رومیزی با دوستان بیش از بزرگنمایی کرد. هر بازیکن به جای تکیه بر یک تخته مرکزی با قطعات فیزیکی ، ویژگی های شخصیت خود را مانند سلامتی و چابکی روی یک تکه کاغذ ثبت می کند. یک بازیکن به عنوان استاد سیاه چال برای راهنمایی دیگران در بازی و نظارت بر مبارزه ، تاس ها را به دشمنانی مانند مرز و کنترل سلامتی آنها می رساند.

او می گوید: “این به نوعی با اولین روزهای RPG در دهه هفتاد شروع می شود ، جایی که مهمترین چیز تخیل شما بود.”

“آنلاین شما برخی از هرج و مرج و جو نشستن دور میز ناهار خوری را از دست می دهید ، اما از برخی جهات در بزرگنمایی واقعاً بهتر عمل می کند زیرا شما فقط نمی توانید با یکدیگر صحبت کنید و این ادب را به نوبت اجرا می کند.”

چرا نباید تصویری از کارت های سوار شدن را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید
بیشتر بخوان!

وقتی صحبت از بازی های تخته ای پیچیده تری می شود که به اجزای فیزیکی متکی هستند ، نرم افزارهایی مانند Tabletop Simulator و Tabletopia می توانند به کار شما بیایند. آنها بازی نیستند بلکه یک میز مجازی هستند – کمی شبیه به holodeck Star Trek – جایی که می توانید تقریباً هر بازی تخته ای یا ورقی را برای بازی آنلاین در مقابل دوستان بازیابی کنید.

در حین قفل در سراسر دنیا ، این بازیکنان با بازیکنان جدید جایگزین شده اند. کیم بارباخ ، طراح بازی و مدیر بازی های رومیزی استرالیا ، انتشارات بازی های خوب ، می گوید: این روش برای همیشه بازیکنان دسک تاپ را از دیدن بازی های مجازی تغییر خواهد داد ، به همان روشی که افرادی که سرانجام در هنگام طاعون از خرید آنلاین استقبال کرده اند ، با فناوری راحت ترند.

کیم بارباخ می گوید گیمرها با فناوری راحت تر می شوند

کیم بارباخ می گوید گیمرها با فناوری راحت تر می شونداعتبار:

بارباخ گفت: “می تواند منحنی یادگیری با استفاده از مواردی مانند شبیه ساز جدول وجود داشته باشد ، اما در حال حاضر بسیاری از گیمرها از روی میز مجبور شده اند از این مانع عبور كنند ، من فكر می كنم وقتی شرایط به حالت عادی بازگشت ، بازی های رومیزی بصورت آنلاین بسیار راحت تر خواهند شد.” می گوید

“بدیهی است که مردم هنوز هم بازیهای فیزیکی را خریداری و بازی خواهند کرد ، اما تقریباً قبل از خرید یک بازی تخته ای جدید بیشتر در معرض تجربیات آنلاین مانند آزمایش روشهای جدید خواهند بود.”

خانه خود را به یک پیست مسابقه پادشاهی قارچ تبدیل کنید
بیشتر بخوان!

در حین حصر ، خانواده بارباخ بازی های مهمانی انجام می دادند که فقط به تعامل ساده با دوستانشان در مورد بزرگنمایی احتیاج داشت ، اما او همچنین افرادی را دید که سعی داشتند فاصله بین حوزه های فیزیکی و دیجیتال را برطرف کنند تا از راه دور بازی های پیچیده تری انجام دهند.

او می گوید: “من دیده ام كه ​​افراد چندین دوربین را با هدف بازیهای رومیزی فیزیكی راه اندازی كرده اند ، در حالی كه بازیکنانی در طرف دیگر نسخه بازی را تعریف می كنند و قطعات همه را به هم می زنند تا همه تابلوها را همگام نگه دارند.”

“این واقعاً بلند نمی شود زیرا کار زیادی را می طلبد ، وقتی که فقط می خواهید با دوستانتان سرگرم شوید ، ممکن است خسته کننده باشد.”

دانشگاه ملبورن می گوید ، این ایده برای ایجاد بازی های “توزیع شده” برای غلبه بر محدودیت های قفل گذاری ، پخش در نقاط فیزیکی و اتصال از طریق رسانه ها ، برخی از طراحان بازی را تشویق می کند تا بیشتر بر روی “بازی های هیبریدی هیئت مدیره هیبریدی” تمرکز کنند. راجرسون

ایده بازی های مکاتبه ای جدید نیست ، زیرا مردم قرن هاست که علیه دوستانشان شطرنج نامه بازی می کنند. در همین حال ، اولین بازی های مقدماتی الکترونیکی پایه به حدود سال 1910 برمی گردد ، در حالی که بازی های فیزیکی با یک عنصر ویدیویی به یک کابوس در VHS در دهه 1990 برمی گردند.

آمازون با سرویس جدید Luna وارد بازار پخش بازی می شود
بیشتر بخوان!

ادعاها

راجرسون می گوید ، در ده سال گذشته ، سازندگان بازی توجه بیشتری به آنچه می توان از طریق ابزارهایی مانند اینترنت و تلفن های هوشمند به دست آورد ، داشته اند.

او می گوید: “لمس قطعات برای مردم مهم است ، بنابراین چالش این است که بازی را از راه دور و بدون خیلی بی دست و پا کار کنید.” وی افزود: “شاید جواب این باشد كه از پروژكتورها در هر انتها استفاده كنید تا كل صفحه را به همه نشان دهید ، یا شاید جواب این باشد كه بازیهای توزیع شده ای را كه در آن بازیکنان مختلف قسمتهای مختلف یا تخته را كنترل می كنند طراحی كنید.”

“این نوع بازی های توزیع شده مدولار می توانند بهترین های هر دو جهان را ارائه دهند ، به شما این امکان را می دهد که قسمت های فیزیکی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا بتوانید از راه دور بازی کنید و سپس بازی را برگردانید ، وقتی همه می توانیم دوباره دور میز آشپزخانه بنشینیم.”

هفته بازی های بین المللی ملبورن از 3 تا 11 اکتبر از جمله Big Games Night In در 4 اکتبر بصورت آنلاین اجرا می شود.

بیشترین بازدید در فناوری

ادعاها


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/QggiB
clck.ru/R62fR
u.nu/im6fw
ulvis.net/ei57

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *