نه ، شارژ یک خودرو گرانتر از بنزین نیست ، حتی نزدیک نیست


طی هفته گذشته ، مقاله ای از WhoCar به صورت آنلاین در حال انجام است و اساساً ادعا می کند سوخت رسانی به اتومبیل های بنزینی ارزان تر از شارژ مجدد وسایل نقلیه الکتریکی است.

من بارها و بارها در 24 ساعت گذشته پیوندی به این مقاله ارسال شده ام ، بنابراین واضح است که مردم به اندازه کافی باور دارند که می توانند آن را برای صاحب EV به اشتراک بگذارند. نکته ای که در مورد داشتن EV وجود دارد این است که شما داده های واقعی و واقعی را در مقابل اعداد نظری که خلاقانه قرار داده اید دریافت می کنید تا نکته ای را بیان کنید که به درستی درست نیست.

بیایید با اصل مقاله شروع کنیم .. که تسلا سوپرشارژ اکنون گرانتر از سوخت گیری بنزین است. در حالی که مقاله WhoCar در تاریخ 13 نوامبر منتشر شد ، من در 19 اکتبر افزایش قیمت را پوشش دادم ، بنابراین در ابتدا ، کار عالی در مورد توجه تقریباً یک ماه بعد ، احتمالاً مدت زمان طولانی طول کشید تا با عنوان عنوان linkbait ارائه شود.

این مقاله با عنوان فرعی “کمتر از هزینه بنزین” تسلا ادعا می کند که دیگر خردل را برش نمی زند “شروع می شود. با این توجیه طولانی که چرا اتومبیل های بنزینی از EV بهتر هستند کاملاً مشخص است.

وبسایت

بعد ، ما به ادعای عدم دقت در وب سایت تسلا می پردازیم. صفحه Supercharger شامل یک عنوان “کمتر از هزینه بنزین” است و به کاربر اجازه می دهد تا از بین مدل S ، مدل Y و مدل 3 ، هر یک با کارایی و دامنه متفاوت متفاوت را انتخاب کند.

از آنجا اسلایدر را تنظیم می کنید تا مسافتی را تعیین کند ، مثلاً یک سفر جاده ای که ممکن است در کریسمس برنامه ریزی کنید. با شروع 100 کیلومتر برای ساده کردن ریاضیات ، طبق نظر تسلا ، قیمت سفر در یک مدل 3 با استفاده از سوپرشارژ 7 دلار در مقابل 12 دلار برای بنزین خواهد بود.

طبق داده های ABS ، تا 31 ژانویه سال 2020 ، 19.8 میلیون وسیله نقلیه موتوری در استرالیا ثبت شده است. 14.67 میلیون نفر از آنها وسایل نقلیه مسافری بودند. با توجه به حجم وسایل نقلیه ، از بیش از 50 سازنده ، تنها راه برای تهیه یک مقدار واحد برای تأمین قدرت اسلایدر در وب سایت تسلا ، ارزیابی ارزیابی اینکه میانگین یک لیتر در هر تعداد راندمان 100 کیلومتر چیست. تسلا به وضوح اظهار داشت که آنها از 7L / 100km استفاده کردند.

کلاه ایمنی روشن: حالت آهنگ v2 تسلا در عملکرد مدل 3
بیشتر بخوان!

وقتی نوبت به قیمت سوخت می رسد ، ما باید یک اختلاف بزرگ قیمت را در سراسر استرالیا و بین شهر و کشور در نظر بگیریم. برای این تسلا نیز میانگین می گیرد و به وضوح بیان می کند که آنها 1.75 دلار استرالیا استفاده می کنند.

همچنین لازم به ذکر است که تسلا از یک API زنده استفاده نمی کند تا به صورت پویا این عدد را به دست آورد ، آنها تمایل دارند محتوای سایت خود را به ندرت به روز کنند و این امر می تواند با اتصال مستقیم به متوسط ​​قیمت سوخت استرالیا بهبود یابد ، با این حال ، مجموعه داده های ملی زنده هنوز مشکل ساز است.

ACCC یک مقاله عالی دارد که نوسانات چشمگیر قیمت سوخت را هر هفته و کل سال توضیح می دهد. اغلب موج های عرضه و تقاضای عظیمی وجود دارد که در صنعت سوخت اتفاق می افتد ، به ویژه تحت تأثیر رویدادهای تعطیلات مانند کریسمس که هزینه های بیشتری را برای سفر پرداخت خواهید کرد. این نوسانات هنگام شارژ اتومبیل های ما روز به روز ، هفته به هفته یا ماه به ماه اتفاق نمی افتد.

این تغییر قیمت از تسلا برای Supercharging نادر است. انتظار می رود که درآمد اضافی جمع شده ، به احتمال زیاد در ساخت مکان های جدید Supercharging طبق نقشه موجود در وب سایت آنها و سوپرشارژرهای آینده V3 سرمایه گذاری شود که می تواند زمان شارژ مجدد را کاهش دهد.

اکنون اگر به عدد کارایی و قیمت هر لیتر نگاه کنید و مشخص کنید که با اعداد مرتبط با وسیله نقلیه یا محل سکونت شما مطابقت ندارد ، تمام داده های لازم برای دستیابی به اکسل یا Google Sheets و انجام برخی از اطلاعات را در اختیار دارید. ریاضیات کلاس 4 به تنهایی.

ایده این صفحه Supercharger این است که به کسانی که قصد خرید EV را دارند ، کمک کند تا هنگام انجام درایو های مسافت طولانی ، گاه به گاه از هزینه شارژ استفاده کنند.

داده های دنیای واقعی

در شانزدهم نوامبر ، من مدل 3 خود را از Wodonga Supercharger شارژ کردم و 336 کیلومتر مسافت را با قیمت 27.56 دلار استرالیا طی کردم.

NSW باتری 50 مگاواتی تسلا دریافت می کند ، هزینه 65 میلیون دلار برای بازپرداخت 93-135 میلیون دلار
بیشتر بخوان!

این بدان معناست که اگر 27.56 دلار استرالیا را برداریم و آن را بر دامنه 336 کیلومتری آن تقسیم کنیم ، قیمت هر کیلومتر را بدست می آوریم که برابر است با 0.082c دلار استرالیا ، ضرب در 100 برای رسیدن به رقم 100km که هزینه آن 8.20 دلار است.

در حالی که من نسخه عملکرد را اجرا می کنم ، در مقاله ، نویسنده از محاسبات مبتنی بر محدوده استاندارد استفاده می کند. وی به این نتیجه رسید که با استفاده از سوپرشارژر هزینه 100 دلار 9.78 دلار استرالیا ، که همانطور که قبلاً مشاهده کرده اید ، دقیق نیست.

همچنین در Wh / km من ، به طور متوسط ​​در 15540 کیلومتر ، نشان می دهد که من فقط 172 Wh / km مصرف کرده ام ، که مربوط به 17.2kWh / 100km است ، بسیار کمتر از مدل عملکرد من ، نسبت به رقم اعلام شده او 18.8kWh / 100km از SR + .

وی سپس به مقایسه آن با BMW 330i ادامه می دهد ، احتمالاً به این دلیل که M3 اغلب به عنوان رقیبی برای مدل 3 دیده می شود ، اما به اندازه کافی عادلانه است ، اما او 5.8 لیتر در هر 100 کیلومتر را از مدل 2020 نقل می کند ، بنابراین این تئوری وجود دارد که کسی فقط یک BWM 330i کاملاً جدید خریداری کرد ، سپس متوجه شد که آنها اشتباه وحشتناکی مرتکب شده اند و اکنون در فکر خرید یک تسلا هستند؟

مقایسه بعدی در برابر ترکیبی است که ما می دانیم از مصرف سوخت بالایی برخوردار است ، بنابراین با استفاده از ریاضیات او بله ارزان تر است. مشکل بزرگی که من در اینجا دارم زمینه است. یک خط وجود دارد که به راحتی بیان می کند:

“در حالی که ماشین های الکتریکی همیشه بیشتر از اتومبیل های رقیب موتورهای احتراق داخلی آنها هزینه داشته اند ، وعده کاهش هزینه های کارکرد اصلی یکی از جذاب ترین موارد بوده است.”

این واقعاً به درستی آنچه که اکنون در فضای EV اتفاق می افتد را برطرف نمی کند. در هفته گذشته ، ما ارزان ترین EV اعلام شده برای استرالیا را به شکل 2021 MG ZS EV فقط با 43990 دلار استرالیا مشاهده کرده ایم. سپس اعلامیه اخیر تسلا در ماه سپتامبر مبنی بر تمرکز آنها بر تولید و بهبود باتری به این معنی است که هدف آنها تحویل خودرویی به ارزش 25000 دلار در عرض 3 سال است (با خلبان اتوماتیک)

Xbox Series X و S دارای انبوهی از برنامه های سرگرمی هستند ، Foxtel MIA است
بیشتر بخوان!

مشکل گسترده تر این است که هزینه های جاری یک خودرو کاملاً پایین است و این چیزی فراتر از شارژ است. کل هزینه مالکیت یک EV نیز در نتیجه قطعات متحرک بسیار کمتری در خودرو است که نیاز به سرویس دارند.

پس از داشتن مدل 3 خود به مدت 14 ماه و 17،600 کیلومتر ، من دقیقاً 0 دلار صرف سرویس کردم. اگر یک سال دیگر میتسوبیشی لنسر خود را نگه می داشتم حداقل 400 دلار دیگر می دیدم.

در طولانی مدت ، من مانند هر ماشین دیگری به لاستیک نیاز دارم ، اما هیچ شمع ، روغن ، فیلتر هوا ، تسمه تایم ، موتورهای استارت ، جعبه دنده ، کلاچ وجود ندارد و لیست همچنان ادامه دارد. حتی ترمزها به سختی فرسوده می شوند و بیشترین سرعت شما به دلیل ترمز احیا کننده که انرژی جنبشی را می گیرد و برای برد بیشتر به باتری تغذیه می شود ، متوقف می شود.

این جزئیات مربوط به کاهش هزینه های جاری است که به راحتی در مقاله وجود نداشت.

مسئله مهم دیگر من در مورد هیبریدها این است که پیچیده تر ساختن اتومبیل ها ، به جای ساده سازی ، از دو سیستم بنزینی و برقی بهره می برند. این امر همچنین بسیاری از مزایای خودروهای برقی مانند کف تخت عقب ، ایجاد راحتی راحت تر برای سرنشینان عقب یا فضای ذخیره سازی بیشتر در زیر کاپوت را از فضای ایجاد شده با حذف موتور از بین می برد.

بیشتر وسایل نقلیه الکتریکی در خانه شارژ می شوند ، بیشتر اوقات

شکست اصلی مقاله WhoCar ، هر مالک EV می فهمد که Supercharging برای شارژ سریعتر گاهی اوقات استفاده می شود ، که بله ، اکنون به جای 0.42c دلار استرالیا 0.52c دلار استرالیا برای هر کیلووات ساعت است.

بیشتر شارژ خودروهای برقی در خانه ، در گاراژ شما انجام می شود و با هر هزینه ای که برای برق می پردازید قیمت دارد. شما گزینه های زیادی برای ارائه دهندگان برق دارید که نرخ های مختلفی را ارائه می دهند و همچنین می توانند نرخ های کم مصرف را پیدا کنند که به این معنی است که شما فقط چند دلار در هر شب صرف می کنید تا جایگزین میانگین 41 کیلومتری روزانه قبل از COVID شوید.

به روزرسانی نرم افزار تسلا 2020.40.8.12 شامل تازه سازی رابط ، ترسیم رابط کاربری Cybertruck است
بیشتر بخوان!

هنگامی که در خانه نیستید ، می توانید شارژرهای مقصد را نیز پیدا کنید که مدت زمان بیشتری طول می کشد اما اغلب در مکانهایی مانند مراکز خرید ، کارخانه های شراب سازی ، هتل ها و سایر مشاغل آزاد می توانند رایگان باشند. ایده در اینجا این است که سود حاصل از کسب و کار بسیار بیشتر از چند دلاری است که مشتری می تواند هنگام شارژ ماشین خود در برق استفاده کند. این به راحتی برای وسایل نقلیه بنزینی ، دیزلی یا گازی در دسترس نیست.

شارژ شخص ثالث

داستان شارژ استرالیا در چند سال گذشته واقعاً مسیری طولانی را طی کرده است ، شبکه هایی مانند Chargefox ، NRMA و Evie ، مکان های آن را می توان در Plugshare.com یافت.

هزینه شارژ در شارژرهای فوق سریع Chargefox (تا 350 کیلووات) 0.40 دلار استرالیا است که 0.12 دلار استرالیا کمتر از نرخ جدید تسلا است. این نشان می دهد که با گسترش شبکه های شارژ مجدد در استرالیا ، رقابت در نهایت برای مصرف کنندگان عالی است. از خریداران احتمالی تسلا مدل 3 باید آگاه باشید که گرچه می توانید به شبکه Supercharger دسترسی پیدا کنید ، اما قطعاً در آن قفل نیستید و در هرجای دیگر می توانید از شارژر CCS2 استفاده کنید.

این واقعیت در مقاله WhoCar حذف شده است.

شارژ رایگان ، از خورشید

داده های موسسه PV استرالیا نشان می دهد که تا 30 سپتامبر سال 2020 ، بیش از 2.56 میلیون نصب PV در استرالیا رخ داده است که ظرفیت ترکیبی آنها بیش از 18.5 گیگاوات است.

این فرصتی برای صاحبان خانه های خورشیدی فراهم می کند تا در طول روز از این انرژی رایگان خورشید برای شارژ EV استفاده کنند. یکی از بزرگترین مزایای احتمالی COVID-19 افزایش تمهیدات کاری انعطاف پذیر است.

این بدان معنی است که تعداد بیشتری از استرالیایی ها در طول روز برخی از هفته های کاری خود را در خانه می گذرانند. با شارژ در طول روز ، هزینه شارژ مجدد ماشین شما می تواند 0 دلار باشد ، در مقایسه با دو دلار یک شبه.

مطمئناً ، اگر از این روش برای شارژ EV خود استفاده کنید ، توان اضافی که می گیرید به این معنی است که برق را به شبکه نمی فرستید (یا حداقل نه آنقدر). بسته به اندازه سیستم خورشیدی شما ، ممکن است Feed-in-Tariff (FiT) را هنگام شارژ کردن خودرو از بین ببرد.

شرکت استارت آپ خودران Ghost ادعا می کند که استقلال سطح 3 در سال 2021 با 99 دلار آمریکا در هر ماه به دست خواهد آمد
بیشتر بخوان!

در نمونه من ، این فقط 0.12 دلار / کیلووات ساعت استرالیا در VIC است ، در مقایسه با 0.3071992 دلار استرالیا برای هر کیلووات ساعت که برای تأمین برق از شبکه پرداخت می کنم. شما باید محاسبات خود را انجام دهید ، اما این به معنی یکی از ارزان ترین روش های شارژ ماشین شما است.

نتیجه

در مورد مقایسه جایگزین های زیادی وجود دارد ، اما هیچ یک از آنها مساوی نیست که یک وسیله نقلیه ICE نسبت به EV ارزان تر باشد ، بنابراین اجازه دهید آن را در رختخواب بگذاریم.

برابری قیمت بین وسایل نقلیه اتومبیل و وسایل نقلیه ICE به سرعت در حال افزایش است و انتظار می رود در حدود 2024/2025 به جایی برسد و در صورت بروز این امر ، به یک فروشنده مراجعه خواهید کرد (اگر قبلاً EV خود را آنلاین نخریده اید) ، و انتخاب بین دو اتومبیل ، یکی گران قیمت و دیگری ارزان ، در آن مرحله کدام یک را خریداری خواهید کرد؟

2021 جدید تسلا مدل 3 Long Range دارای امتیاز 657 کیلومتر (پیش بینی شده) است و ما می دانیم که عملکرد خارج از نمودار است ، بنابراین ما به سرعت در حال نزدیک شدن به جهانی هستیم که یک ماشین سریعتر ، بیشتر می رود و هزینه های مشابه یا بهتر از آن است عمر خودرو.

حتی امروز ، هزینه شارژ مجدد یک EV در حدود 1/2 تا 1/3 قیمت سوخت گیری است. هزینه خدمات تقریباً موجود را به آن اضافه کنید و امروز می توانید به راحتی 5 هزار دلار اختلاف قیمت را به خود اختصاص دهید.

گرچه ممکن است امروز یک تسلا در بودجه هرکسی نباشد ، اما این پایان ماجرا نیست ، آنها کاملاً آگاه هستند که انتقال به انرژی پایدار تنها زمانی اتفاق می افتد که افراد توانایی پرداخت هزینه پذیرش را داشته باشند.

اگر از این مقاله لذت برده اید ، اطمینان حاصل کنید که این خبر را با به اشتراک گذاشتن آن با دوستان و خانواده خود منتشر کرده و به اصلاح پرونده کمک می کنید.


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

u.nu/jdfqu
ulvis.net/rSwz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *