هوندا F1 را ترک می کند تا بر توسعه الکتریکی (و پیل های سوختی) تمرکز کند


© عکس های GETTY ، [source]

اخبار گسترده امشب ، با یکی از بزرگترین اعلامیه ها در فرمول 1 در سال های گذشته. هوندا ، سازنده موتور تأیید کرده است که پس از پایان فصل 2021 در سال آینده ، آنها از این ورزش کناره گیری می کنند.

این پیامدهای بزرگی دارد ، اولاً ، موتورهای هوندا در حال حاضر 4 ماشین در شبکه F1 کار می کنند و تیم های Red Bull Racing و Alpha-Tauri را در جستجوی منبع جدید موتور قرار می دهند.

دلیل رفتن هوندا نیز تأثیرات گسترده ای بر شرکتی است که اظهارات بعدی را بیان می کند.

“هوندا باید منابع سازمانی خود را در تحقیق و توسعه به مناطق واحدهای قدرت آینده و فن آوری های انرژی ، از جمله سلول های سوختی (FCV) و فن آوری های EV (BEV) هدایت کند ، که هسته فن آوری های بدون کربن را تشکیل می دهد.”

در حالی که COVID19 تأثیر بسزایی در بودجه خودروسازان در سراسر جهان داشته است ، اما این بدان معناست که هوندا دلارهایی را که قبلاً در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده بود به فرمول 1 می برد و اکنون این شاتل ها را بدون انتشار گازهای گلخانه ای قرار می دهد.

مسیر اتومبیل Heathcote شارژ سریع EV را آماده می کند و برای آینده آماده می شود
بیشتر بخوان!

اگر شک داشتید که دنیا برقی می شود ، دوباره فکر کنید. ممکن است هوندا در حال آزمایش پیل های سوختی نیز باشد ، اما من به شما اطمینان می دهم که بیشتر وسایل نقلیه آینده هوندا برقی خواهند بود و نه مجهز به هیدروژن.

طبق آمار ، گروه هوندا ژاپنی در سال مالی 2020 خود 4.8 میلیون دستگاه خودرو فروخته است که نسبت به سال قبل حدود 533000 دستگاه کمتر است. وقتی افت قابل توجهی در چنین فروشی دارید ، باید غواصی کنید و دلیل آن را بفهمید و برای پاسخگویی سریع اقدام کنید.

NSW باتری 50 مگاواتی تسلا دریافت می کند ، هزینه 65 میلیون دلار برای بازپرداخت 93-135 میلیون دلار
بیشتر بخوان!

وقتی چرخه های جدید تولید خودرو معمولاً بین 4 تا 6 سال به طول می انجامد ، اگر روند نزولی در فروش مشاهده می کنید ، می توانید به این چالش پاسخ دهید ، به ویژه اگر به تغییرات تقاضای مشتری پاسخ دهد ، توانایی شما برای پاسخگویی بسیار محدود است.

این اعلامیه نشان می دهد هوندا متوجه شده است که آنها در سال های آینده به نژاد جدیدی از محصولات در بازار نیاز دارند و اکنون سرمایه گذاری های قابل توجه تنها راه دستیابی به این هدف است.

تسلا قصد دارد ماشین ها را به روشی کاملاً متفاوت - سریعتر ، ارزان تر بسازد.
بیشتر بخوان!

ممکن است هوندا مدتی فکر کناره گیری از F1 را داشته باشد ، اما با ضربه مالی اضافی COVID ، برنامه ها را تسریع کرد.

در گذشته سرمایه گذاری در زمینه تحقیق و توسعه در فرمول 1 به صورت مستقیم برای وسایل نقلیه ای كه به جاده ها می روند ، بوده است ، اما هرچه تعداد بیشتری از خودروهای موجود در جاده ها به برق می روند ، هزینه های تحقیق و توسعه همچنان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

آخرین به روزرسانی نرم افزار تسلا (2020.40.3) اکنون سرعت خواندن را می خواند. A / B در استرالیا آزمایش شده است
بیشتر بخوان!

اوضاع به سرعت در این فضا تغییر می کند ، به طوری که هوندا قبلاً در ژوئیه سال 2019 ثبت نام کرده و گفته است که F1 بیشتر مورد توجه قرار گرفته است ، نه دسته هایی مانند فرمول E. دیدن یک اعلامیه آینده از هوندا ، جایی که آنها می توانند پیشرفت های پیشرانه الکتریکی به سبک E را دوست داشته باشند ، برای من تعجب آور نیست.

در حال حاضر ، هوندا انگشت شستش را به معنای واقعی کلمه در فضای الکتریکی فرو برده است ، با هوندا E ، یک ماشین کوچک که فقط 200 کیلومتر در ساعت قادر به کار است ، زمان 0-100 کیلومتر در ساعت شما 9.5 ثانیه و یک باتری کوچک 35.5 کیلووات در ساعت است. . اساساً آنها بسیار عقبتر از رقبا هستند و اکنون برای ادامه روند کار خود نیاز به سرمایه گذاری کلانی دارند.

به روزرسانی نرم افزار تسلا 2020.40.8.12 شامل تازه سازی رابط ، ترسیم رابط کاربری Cybertruck است
بیشتر بخوان!
© عکس های GETTY ، [source]

هوندا از سال 1964 تاکنون برای دوره های مختلف به عنوان یک رقیب ، سازنده و تأمین کننده موتور در فرمول یک شرکت کرده است.

اطلاعات بیشتر در FoxSports.com.au و SkySports.com وجود دارد


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/8XAUx
clck.ru/RBdXK
u.nu/q4bfc
ulvis.net/7OB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *