پس از پیوستن به آمازون ، یک بازرگان می گوید همه چیز را از دست داده است


در وبلاگ ها و نسخه های جدید ، آمازون موفقیت این بازرگانان را به عنوان یک برنده برنده برجسته می کند. بازرگانانی مانند گوبنی در ظاهر روابط عمومی گم شده اند.

داستانهایی مانند او سالهاست در مجامع و کنفرانسهای بازرگانان آنلاین می چرخد. آمازون به هر دلیلی می تواند فروشندگان را در هر زمان معلق کند ، معیشت آنها را قطع کند و پول آنها را برای هفته ها یا ماه ها مسدود کند. بازرگانان باید در یک محاکمه عمدتا خودکار و بدون گناه که در آن آمازون به عنوان قاضی و هیئت منصفه استفاده می شود ، گشت بزنند. ایمیل ها و تماس های آنها ممکن است بدون پاسخ باقی بمانند ، یا ممکن است پاسخ های آمازون قابل درک نباشد ، و این باعث می شود که فروشندگان شک کنند که در رحمت الگوریتم های کمی نظارت انسانی هستند.

این موجودی تمام آنچه داشتم بود. آمازون زندگی من را خراب کرد و من هیچ اشتباهی نکردم

خرده فروش باراک گونی

این پرونده محدود است زیرا وقتی بازرگانان در آمازون اقدام به تاسیس فروشگاه می کنند ، با موافقت با داوری لازم الاجرا برای حل و فصل اختلافات ، از حق یک روز در دادگاه چشم پوشی می کنند. آمازون در مورد شرایط با تاجران مذاکره نمی کند. توافقنامه صفحه دیگ بخار یک قرارداد مصرف یا ترک آن است ، یادآوری که در مورد کسانی که در این رابطه حرف اول را می زنند صحبت می کند.

خواستار تنظیم دقیقتر برق کارگران غیر مجاز برای جلوگیری از مرگ و میر است
بیشتر بخوان!

نحوه برخورد آمازون با فروشندگان شخص ثالث در قلب گزارش هیئت منصفه اخیر دادگاه است که به این نتیجه رسیده است که شرکت های بزرگ فناوری اغلب از قدرت خود بر شرکای کوچکتر سو abuse استفاده می کنند. شما در حال طرح چه دادخواست هستید.

در این گزارش آمده است: “به دلیل عواقب شدید مالی مرتبط با تعلیق یا حذف ، بسیاری از فروشندگان شخص ثالث در آمازون از ترس این شرکت زندگی می کنند.”

سخنگوی آمازون در یک ایمیل گفت که این شرکت سخت در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که محصولات فروخته شده در وب سایت آن معتبر بوده و روشی را برای حل اختلافات عادلانه ارائه می دهد.

Govny بیش از 20 سال است که لباس فروش می کند ، بیشتر مارک هایی مانند Hugo Boss ، Calvin Klein و Lucky. حدود یک دهه پیش او شروع به تکمیل فروش فروشگاه خود با آوردن کالا به بازارهای زنجیره ای از جمله آمازون و eBay کرد. ثابت شده است که آمازون موثرترین شریک است و بیش از 90٪ از فروش آنلاین خود را به خود اختصاص داده است.

آمازون در استفاده از الگوریتم ها برای بیرون راندن جعلی بودن افراد مظنون به جعل از سایت تهاجمی تر بوده است و مشاوران می گویند تجربه گوبانی معمول است.اعتبار:AP

در ابتدا ، گوبانی همه سفارشات را ذخیره ، بسته بندی و حمل می کرد و در ازای هر فروش به شرکت پورسانت می پرداخت. نمایندگان آمازون به او پیشنهاد کردند که برای تحقق آمازون ، خدمتی که در ازای دریافت هزینه اضافی انجام می دهد ، تلاش کند. Govny تصمیم گرفته است که تمام موجودی خود را به آمازون ارسال کند و به یکی از 450،000 کسب و کار تبدیل شده در سال منتهی به 31 مه تبدیل شود.

ظهور شرکت های نوپا با هدف مثبت
بیشتر بخوان!

مشکلات گوبانی اندکی پس از آن آغاز شد. در ماه آوریل ، آمازون به او پیغام داد که حساب او بر اساس چهار شکایت مشتری در مورد محصولات “غیر معتبر” بررسی شده است.

در بیانیه آمده است: “برای اطمینان از اینکه مشتریان می توانند با اطمینان از آمازون خرید کنند ، ما شکایات” غیراصولی “را جدی می گیریم.” فروش محصولات تقلبی در آمازون به شدت ممنوع است. “

ادعاها

یکی از شاکیان این کشور از تناسب کت 125 دلاری خوش شانس راضی نبود و گفت که او “از خود جعلی بودن تعجب می کرد”. گوونی پول خود را پس داد و توضیح داد که کتهای ساخته شده از مواد مختلف به طور متفاوتی در کنار هم قرار می گیرند.

خریدار دیگر از وارد شدن لباس زیر کالوین کلین در مقوای آسیب دیده ناراحت بود. خریدار در یک بررسی محصول گفت: “جعبه بسیار شکسته است ، مورد یک نبض است.” مشخص نیست که چرا آمازون دو شکایت دیگر راجع به لباس های پوشیده شده با دستمال کاغذی و ارسال پاکت نامه به عنوان “غیراصولی” توصیف کرده است.

جریمه Westpac در مجموع 1.3 میلیارد دلار برای پولشویی و پرداخت های بهره برداری از کودکان بود
بیشتر بخوان!

گوونی از این تعلیق درخواست تجدید نظر کرد و فاکتورهای مارک ها را به آمازون ارسال کرد. فاکتورهای او بیش از یک سال از زمان خرید موجودی کالا گذشته بود ، اما آمازون فاکتورهای 365 روز قبل را می خواست. به گونی اطلاع داده شده است كه اگر موجودی خود را تا اواسط ژوئیه پس ندهد ، موجودی وی از بین خواهد رفت. بازرگانان برای پاکسازی موجودی باید هزینه های اضافی آمازون را پرداخت کنند.

به امید جبران حساب خود و ادامه فروش در سایت ، گوونی این تصمیم را رد کرد. وی در مجموع 11 ایمیل از آمازون دریافت کرده است که هر کدام از آنها تاریخ های مختلفی را در زمان تخریب موجودی کالا در صورت عدم حذف آن ، به او می دادند. او در مورد تاریخ های متناقض از آمازون درخواست وضوح کرد. هنگامی که او سعی کرد از طریق پورتال وب آمازون تصویب موجودی کالا را انجام دهد ، به وی این امکان را نداد.

Govny بیش از 20 سال است که لباس فروش می کند ، بیشتر مارک هایی مانند Hugo Boss ، Calvin Klein و Lucky.  حدود یک دهه پیش او شروع به تکمیل فروش فروشگاه خود با قرار دادن کالا در بازارهای زنجیره ای از جمله آمازون و eBay کرد.

گوونی بیش از 20 سال است که لباس های خود را می فروشد ، بیشتر مارک هایی مانند هوگو باس ، کالوین کلاین و لاکی. حدود یک دهه پیش او شروع به تکمیل فروش فروشگاه خود با آوردن کالا به بازارهای زنجیره ای از جمله آمازون و eBay کرد.اعتبار:بلومبرگ

سخنگو گفت آمازون بارها و بارها از گوبانی خواسته است شواهدی در مورد معتبر بودن محصولات فروخته شده ارائه دهد ، اما فاکتورهایی که وی ارسال کرده قابل خواندن نبوده یا با سوابق صاحبان برند مطابقت ندارد. وی گفت: “پس از عدم حل مسئله پس از چندین درخواست تجدیدنظر به عنوان بخشی از روند حل اختلاف ، ما شش بار به این فروشنده اطلاع دادیم كه آنها باید موجودی کالا را از فروشگاه ما در تاریخ های خاص بردارند ، در غیر این صورت از بین می رود.” “فروشنده قادر به درخواست حذف موجودی خود در تاریخهای مشخص نشده بود.”

گروه های مصرف کننده در پی لغو قوانین وام با افزایش سهام بانک ها هستند
بیشتر بخوان!

در اواخر ماه ژوئیه ، گوبانی نامه ای ترسناک به مدیر عامل شرکت جف بزوس ارسال کرد و وی یک ایمیل با نماینده آمازون به نام “بریجیت ام” مبادله کرد که قول داد در این مورد تحقیق خواهد کرد. بریژیت ام در 3 آگوست پاسخ نهایی خود را داد و تأکید کرد که دیگر کاری نمی تواند انجام دهد.

آمازون در استفاده از الگوریتم ها برای بیرون راندن جعلی بودن افراد مشکوک به جعل از سایت تهاجمی تر بوده است و مشاوران ادعا می کنند که تجربه گوبانی معمول است. کریس مک کیو ، آمازونی سابق که اکنون به بازرگانان کمک می کند تا روند تجدیدنظر را طی کنند ، می گوید که تعلیق ها بر اساس شکایت در مورد محصولات غیر معتبر در حال افزایش است و اغلب توسط بازرگانان رقیب انجام می شود که سعی در تخریب رقبا دارند.

این ویدئو شواهد جدیدی را در مورد درمان اولیه HIV نشان می دهد
بیشتر بخوان!

ادعاها

مک کی ، که در برابر کمیته مجلس اظهار نظر کرد ، گفت: “بسیاری از فروشندگان می بینند که دائماً فقط متوجه می شوند که فاکتورهای آنها غیرقابل قبول است یا تأمین کنندگان آنها قابل تأیید نیستند ، اما بدون هیچ نشانه ای در مورد دلیل آن ، روی می آورند.” “یا پاسخی دریافت نمی کنند.”

اگر آمازون از بازگشت گوبانی به موجودی خود خودداری کند ، مرحله بعدی آن یک داوری اجباری است که کمیته مجلس می گوید در اختلافات برتری آمازون را دارد. در این گزارش آمده است: از سال 2014 تا 2019 فقط 163 بازرگان آمازون اقدامات داوری را علیه این شركت آغاز كردند زیرا “فروشندگان به طور كلی آگاه هستند كه این روند ناعادلانه است و بعید است اصلاح قابل توجهی داشته باشد.”

وکیل گوبانی ، ماریو سیمونیان ، که نماینده دیگر فروشندگان در آمازون در اختلافات مشابه است ، مظنون است که شرکت پیشنهاد مناقصه کمتری را ارائه می دهد ، که گوبانی را وادار می کند تصمیم بگیرد که آیا می خواهد برای داوری که ممکن است ده ها هزار دلار هزینه کند ، پرداخت کند.

گوونی گفت که مشتاق شروع کار جدیدی در یک زمینه کاملاً جدید – شاید ساخت و ساز است – حتی اگر کار خود را در خرده فروشی گذرانده باشد.

گوبانی گفت: “من نمی خواهم به خرده فروشی آنلاین برگردم حتی اگر این تنها چیزی باشد كه من در آن مهارت دارم.” “من از فروش در آمازون بسیار ترسیده ام. این کار آسیب زا بود.”

بلومبرگ

خلاصه بازار

یک پاکت مختصر از روز در بازارها ، اخبار کسب و کار و نظرات تخصصی که هر روز بعد از ظهر به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود. ثبت نام برای بشارت دادناینجاست و سناینجا.

بیشترین بازدید در تجارت

ادعاها


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/Ng2j1
clck.ru/RdCiu
u.nu/vq738
ulvis.net/TaXA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *