چگونه در قرنطینه سالم بمانیم


خوب بخور

با انزوا ، سه B به وجود می آید: بی حوصلگی ، پرخوری (و عدم توانایی). شریک بد این سه نفر است راحت غذا خوردن. در حالی که میان وعده ها و خوراکی ها گاهی اوقات خوب هستند ، اما رژیم مناسبی را ارائه نمی دهند و با چندین بار دویدن و پارکینگ کالری نمی سوزانند. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای مدیریت عادات غذایی خود انجام دهید.

تازه خریداری کنید

بهترین چیزی که می توانید روی بشقاب خود بگذارید محصولات طبیعی و تازه است.

انجمن های کشاورزان و تولیدکنندگان در سراسر کشور به ما اطمینان می دهند که میوه و سبزیجات و آجیل و غلات زیادی وجود دارد. مشکل بزرگ بدست آوردن آن است. هر روز که لایه های محدودیت بیشتری اضافه شود ، بیرون آمدن آن دشوارتر است – و خرید غذای تازه به این معنی است که شما مجبورید اغلب بیرون بروید … یا می توانید آن را تحویل بگیرید. مشاغل زیادی وجود دارد که درب و وسایل تازه را تهیه می کنند.

بسته های غذا

همچنین می توانید در یک سرویس تحویل وعده های غذایی آشپزی در خانه ثبت نام کنید ، در اینجا تمام مواد لازم را به همراه دستورالعمل های طبخ یک وعده غذایی سالم و خوشمزه در خانه دریافت خواهید کرد. آنها معمولاً گزینه هایی را برای وعده های غذایی مجردی ، زوجی یا خانوادگی ارائه می دهند و کیفیت آنها از شام منجمد معمولی بهتر است.

هیئت تعاملی: تحقیقات قرنطینه
بیشتر بخوان!

دسته ها را آماده کنید

اگر نمی توانید خیلی وقت ها به فروشگاه ها بروید ، وسوسه خرید بزرگ می شوید. این اغلب به معنای غذای تازه تر از آنچه می توانید قبل از شروع پوسیدگی استفاده کنید – اتلاف وقت ، اتلاف پول ، اتلاف مواد غذایی است. هیچ کس چنین چیزی را نمی خواهد.

کاری که می توانید انجام دهید تهیه ظروف به اندازه نظامی سوپ ، سرخ کردنی ، لازانیا ، ماکارونی ، کاری یا هر چیز دیگری است که به خوبی یخ زده و در هنگام ذوب شدن هنوز خوشمزه است.

مثل یک تهیه کننده فکر کنید

همه آن “پایان دنیا” که می خندیدیم ممکن است در پایان طعم و مزه داشته باشند – حداقل تا حدی که باید برای هر کاری آماده باشیم. ما موجودی را تشویق نمی کنیم ، اما داشتن میوه های کنسرو شده ، سبزیجات ، گوجه فرنگی ، ماهی تن و سایر موارد مفید است. لوبیای خشک ، ماکارونی ، غلات نیز برای نگهداری طولانی تر مفید هستند. اینها همه غذاهایی است که می توان برای پختن یک وعده غذایی بزرگ یا تهیه وعده های غذایی کمتر استفاده کرد.

رئیس AstraZeneca می گوید کلید شفافیت واکسن
بیشتر بخوان!

تهیه پودر شیر ، کاکائو ، پودر پودر یا مکعب و موارد مشابه را در نظر بگیرید.

مواد لازم باید شامل: روغن زیتون ، نمک ، فلفل ، گیاهان خشک ، شکر (یا جایگزین).

آفتاب بگیر

ویتامین D برای تنظیم کلسیم در خون ، تقویت عضلات و استخوان های قوی و به طور کلی سلامتی بهتر برای شما ضروری است. بهترین منبع ویتامین D نور مستقیم خورشید است. اوه قبل از این که لیوان ها و کوکتل خود را بگیرید و روی زمین چمن جلو بکشید ، یادتان باشد که احساس معمول آفتاب وجود دارد. طبق وب سایت شورای سرطان ، به طور متوسط ​​فقط چند دقیقه طول می کشد – بسته به شاخص UV – تا دوز مورد نیاز پرتوهای روزانه ویتامین D دریافت کنید.

در این موقع از سال ، احتمالاً بهترین کار این است که در وسط روز بیرون بروید ، بنابراین شاید زمان مناسبی برای برنامه ریزی پیاده روی ، باغبانی ، تای چی در حیاط خانه ، مد بیرون باشد.

به دور نگاه کن

قبل از اینکه کوید 19 کنیا بی ادبانه وارد صحنه صحنه شود ، نزدیک بینی بود که تهدید می شد به اپیدمی جهانی بعدی تبدیل شود. دستگاه های دیجیتال ، بازی های الکترونیکی ، تمرکز مداوم و تمایل به گذراندن وقت بیشتر در خانه منجر به نزدیک بینی گسترده شده است و بسته شدن فعلی تنها وضعیت را بدتر می کند. یکی از بهترین و ساده ترین کارهایی که می توانید برای کاهش مشکلات انجام دهید این است که بیرون بروید و از دور نگاه کنید. افق را اسکن کنید ، جرثقیل ها را بشمارید ، به بالا نگاه کنید و اشکال را در ابرها پیدا کنید. وقتی پیاده روی می کنید ، همیشه سعی کنید خیلی به جلو نگاه کنید و نه به زمین یا تلفن خود.

پرونده سلامت من: رضایت ماندن یا لغو؟
بیشتر بخوان!

خون را بخورید

اگر وقت زیادی را در خانه می گذرانید ، و به خصوص اگر جلوی کامپیوتر نشسته اید ، احتمالاً اکسیژن کافی به جریان خون نمی رسانید. می توانید علت آن را ناتوانی در تمرکز و احساس خستگی عمومی بدانید. اگر یک سبک زندگی بی تحرک را به مدت طولانی حفظ کنید ، عوارض آن بدتر خواهد شد: افزایش وزن ، گرفتگی عضلات و لخته شدن خون ، فشار خون بالا ، ضعف استخوان ها و عضلات ، افسردگی ، بیماری های قلبی عروقی … به هر حال ایده شما به ذهن شما خطور می کند.

شانس اقتصادی ایتالیا برای زندگی از بین خواهد رفت
بیشتر بخوان!

برای دفع لانه ها ، مرتب استراحت کنید: کشش دهید ، آن را تکان دهید ، یک روز سریع انجام دهید. حداقل روزی یک بار به پیاده روی بروید یا بیرون بروید. هر جا که می توانید ارتباطات انسانی برقرار کنید. با حفظ فاصله 2 فوت لازم ، هنوز می توانید لبخند بزنید ، تکان دهید ، یک یادداشت شوخ را عوض کنید.

فقط بیرون رفتن و دیدن دیگران دید شما را تازه می کند و باعث می شود شما بخشی از یک دنیای بزرگتر باشید. اگر تنها زندگی می کنید ، این یک شکست ساده اما بسیار ارزشمند است.

سلامت روان

در حالی که ممکن است بدن شما ساکن باشد ، به احتمال زیاد ذهن شما خاموش نیست و اکنون با اتفاقات بسیار زیاد ، ممکن است از استراحت استفاده کند.

مدیتیشن راهی عالی برای آرام کردن افکار شماست و با عجله تمام پرونده های ذهنی را به کشوهای آنها بازگردانید. اگر “اهم” در وضعیت نیلوفر آبی سرعت شما نیست ، موارد دیگری وجود دارد که می توانید امتحان کنید. به موسیقی آرامش بخش گوش دهید ، جایی برای باغبانی ، نقاشی ، تمیز کردن ایجاد کنید.

ظهور شرکت های نوپا با هدف مثبت
بیشتر بخوان!

برای طبیعت به پیاده روی یا دوچرخه سواری بروید.

برخی از تمرین های مراقبه ای را بخشی از برنامه روزانه خود قرار دهید. و با این لحن …

منصفانه است که بگوییم زندگی اکثر ما عادت کرده ایم ، اگر به طور دائمی تغییر نکند ، به شدت مختل شده است. و این ما را به هرج و مرج کشاند.

ساختار و برنامه روزمره به رفع بلاتکلیفی ، تعلل و اضطراب در مورد اینکه با زمان ما چه کار می کنیم کمک می کند.

مشخص کردن دستاوردها و تعیین اهداف ، انگیزه ما را حفظ می کند ، حس کامل شدن را ایجاد می کند و بار سروتونینی را که ما را در ساعات قابل تأمل بین غروب آفتاب و طلوع آفتاب حفظ می کند ، فعال می کند.

روز را با یک دستور کار شروع کنید. سپس آن را به یک برنامه هفتگی بکشید. سپس آن را برای سه ، شش یا چند ماه آینده که هر زنی را برای یافتن دارو (* من احساس می کنم) گسترش دهید.


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/aYMrx
clck.ru/R5qjP


YOURLS — Your Own URL Shortener | u.nu/











YOURLS: Your Own URL Shortener

Too Many Requests

Too many URLs added too fast. Slow down please.



“>


YOURLS — Your Own URL Shortener | u.nu/











YOURLS: Your Own URL Shortener

Too Many Requests

Too many URLs added too fast. Slow down please.




ulvis.net/lmv

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *