چگونه کالای خود را طراحی کنیم: 5 مرحله برای تحقق آن


در این دنیای متحول و رقابتی ، صنایع برای افزایش فروش و سود خود در این بازی شرکت می کنند. مشاغل متنوع استراتژی های دستیابی به فرصت های بیشتر را در یک فضای کاملاً رقابتی ارائه می دهند.

برای موفقیت در این هدف ، شرکت باید اولویت خود را به مشتری بدهد ، و بر ارائه محصولات منحصر به فرد و جالب و یک تجربه خرید عالی تمرکز کند.

یکی از موثرترین استراتژی هایی که می تواند به سرعت تجارت شما را ارتقا دهد ، استفاده از محصولات تبلیغاتی یا کالاهای تجاری است. کالای مارک دار به هر نوع کالای حاوی نام و نشان تجاری شما گفته می شود که محصولات و خدمات شما را برجسته ، تبلیغ و به نمایش می گذارد.

چرا کالاهای خود را درست می کنید؟

مشتریان نه تنها کالاهای مورد نیاز خود را خریداری می کنند ، بلکه در هنگام خرید به دنبال لذت و هیجان هستند. به ویژه مشتریان وفادار با خرید کالاهای خود از مارک های مورد علاقه خود حمایت می کنند.

در سال 2019 ، توزیع کنندگان محصولات تبلیغاتی به درآمد سالانه 24.2 میلیارد دلار رسیده اند ، که نشان دهنده تأثیر قابل توجه کاربرد کالاها در شرکت ها بر موفقیت در بازاریابی است.

مرور: کنسول های نسل بعدی Xbox X اینجا هستند
بیشتر بخوان!

با استفاده صحیح از محصولات تبلیغاتی ، مشتریان بالقوه می توانند به سمت تجارت شما سوق پیدا کنند.

چگونه کالای خود را طراحی کنیم

ایجاد و تولید کالا برای نام تجاری شما باید بر ایجاد روابط معنی دار با مشتریان باشد ، نه فقط برای سود.

اگر قصد افزودن کالا به تجارت خود را دارید ، مراحل و نکات زیر به شما کمک می کند محصولات تبلیغاتی خود را طراحی کنید:

1 مخاطبان خود را شناسایی کنید

در حالی که کالای شما برای همه مناسب است ، شما باید درمورد اینکه مخاطب مورد نظر شما چه کسانی ، مشتری ها ، طرفداران ، پیروان یا طرفداران شما هستند دقیق باشید. با اولویت بندی مشتریان فعلی خود ، می توانید ضمن تحریک مشتریان بالقوه ، رابطه طولانی مدت خود را حفظ کنید.

یکی از راه های عالی برای شناسایی دقیق مخاطبان ، انجام نظرسنجی و نظرسنجی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شما است. همچنین می توانید چند س questionsال به پاسخ مخاطب خود اضافه کنید ، که شامل روندها ، پیشنهادات و ترجیحات برای طراحی کالاها است.

شطرنجی تسلا مدل S هم اکنون در استرالیا ، 840 کیلومتر + برد ،
بیشتر بخوان!

تعیین مخاطبان هدف همچنین به کارآفرینان کمک می کند تا از منابع کالایی خود بیشترین بهره را ببرند. با دانستن اینکه مشتریان شما چه می خواهند ، می توانید Print On Demand را اجرا کنید ، جایی که فقط باید مقدار دقیق کالای مورد نیاز را سفارش دهید و از گذاشتن آنها در انبار خودداری کنید.

2 کالای خود را کاهش دهید

در مرحله بعدی ، ایده های بهتری در مورد انتخاب محصولات تبلیغاتی به لطف مخاطبان خود خواهید داشت. گام بعدی کاهش کالاهای تجاری برند شما است. انتخاب محصولات تبلیغاتی خود یک گام اساسی است و شما باید مطمئن شوید که توسط تحقیقات و بینش پشتیبانی می شوند.

محصولات تبلیغاتی از لباس های پوشیدنی تا تزیینات گزینه های بی شماری دارند. در اینجا لیستی از محبوب ترین کالاهای ارائه شده توسط شرکت هایی وجود دارد که می توانید از آنها الهام بگیرید:

  • وسایل لباس مانند پیراهن و ژاکت
  • لیوان و لیوان قهوه
  • موارد نامه
  • سنجاق های دکمه ای و مینا
  • کیف و کلاه
  • توری
Waymo در حال توسعه سرویس بدون راننده برای مردم در ققنوس است ، مشکل این است که نمی تواند تمرکز کند
بیشتر بخوان!

3 همکاری با متخصصان تجارت

برنامه ریزی و تحقق بخشیدن به کالاهای خود چالش برانگیز است اگر فقط با اعضای تیم خود کار کنید. برای برنامه ریزی و تولید سریعتر و راحت تر ، همکاری با شرکت های متخصص در زمینه کالا ایده آل است. هنوز هم لازم نیست نگران باشید زیرا هنوز درگیر تولید هستید ، خصوصاً در روند برنامه ریزی.

یک گزینه استفاده از خدمات یک شرکت چاپی است که می تواند باعث دردسر و هزینه استخدام تیم تولیدی خود شود. به عنوان مثال ، برخی از چاپخانه ها از قبل لباس و لوازم جانبی خالی را با قیمت پایه ارائه می دهند و سپس می توانید هزینه چاپ چاپ مورد نظر را اضافه کنید.

این روش بسیار راحت است زیرا شما فقط باید برنامه OGO Shopify را بارگیری کرده و دستورالعمل های آنها را دنبال کنید.

4 به یاد داشته باشید شما کی هستید

محصولات تبلیغاتی دیگر یک خط یا نسخه دیگر از محصولات شما نیستند. درعوض ، باید هویت برند شما را منعکس کند. مشتریان به محض دیدن کالای خاصی چه کسی را به یاد می آورند؟ برای تولید کالاهای شخصی خود ، مهم است که قدمی در هویت نام تجاری خود بردارید و اطمینان حاصل کنید که محصولات تبلیغاتی شما با تصویر شما همسو هستند.

عملیات نخست وزیر آمازون فردا نشان داد که چه میزان پس انداز کلان پیشنهاد شده است
بیشتر بخوان!

به عنوان مثال ، اگر شرکت شما از اهداف خوب زیست محیطی پشتیبانی می کند ، باید محصولات تبلیغاتی سازگار با محیط زیست ، از جمله کیسه های محیط زیست ، ظروف قابل استفاده مجدد ، فنجان سفر ، محصولات قابل بازیافت و سایر موارد را بررسی کنید. همینطور با مارکی که سلامت روان را با ایجاد طرح هایی از کالاهای مرتبط با بهداشت روان ، و اهدای بخشی از فروش خود به موسسات بهداشت روان ، افزایش می دهد.

5 از ابزار و طراحی نرم افزار استفاده کنید

استخدام طراحان گرافیک حرفه ای برای طراحی کالاهای شما فقط اختیاری است. اگر استعداد طراحی خود را دارید ، این یک مزیت بزرگ برای جیب شما است. نرم افزارها و ابزارهای مختلف برنامه ریزی ، طراحی کالاهای شما را آسان می کند و حتی می توانید در برخی از آنها قالب های آماده پیدا کنید.

لکس فریدمن با راه حل مستقل Comma.ai سوار می شود
بیشتر بخوان!

استفاده از این سیستم عامل های طراحی ثابت می کند که برای دستیابی به طراحی با کیفیت خوب کالاهای خود نیازی به شکستن بانک نیستید. به جای پرداخت هزینه به طراح گرافیک خود ، می توانید این هزینه ها را برای تولید خود اختصاص دهید.

Hbخط مهر و موم شده

ممکن است ایجاد کالاهای تجاری شما در خارج آسان باشد ، اما دستیابی به موفقیت آنها نیاز به برنامه ریزی ، برنامه ریزی و تولید زیادی دارد.

اگر محصولات تبلیغاتی شما نتوانند به آنچه که قرار است برسند ، یعنی افراد بیشتری را در تجارت خود مشغول کنند ، این یک ضرر مالی قابل توجهی برای شرکت شما خواهد بود.

این نکات را هنگام طراحی کالاهای تجاری خود بخاطر بسپارید و اگر موفق شده اید ، درباره آن در نظرات بگویید.


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/nZKiA
clck.ru/RQdPY
u.nu/6gs86
ulvis.net/sYW7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *