کانادا و نروژ در مرحله بعدی بتا FSD تسلا را دریافت می کنند ، ماسک باید بازارهای RHD را در نظر بگیرد


اعتبار عکس: FaridDino

Beta FSD ماه گذشته برای گروه بسیار کوچکی از کاربران با دسترسی زودهنگام در ایالات متحده منتشر شد. از آن زمان ما شاهد دو به روزرسانی هستیم که آخرین آنها باعث بهبود قابل توجه صافی و ایمنی خودرو با استفاده از آن در خیابان های شهر می شود.

امروز با توسعه توزیع بتا FSD کمی بیشتر می آموزیم ، زیرا ایلون اعلام کرد که کانادا و نروژ به لیست کشورهایی که دارند اضافه می شوند ، اگر بتا کامل برای رانندگی کامل خارج از نسخه بتا باشد.

جدیدترین پهپاد DJI اتوماسیون کشاورزی را بهبود می بخشد
بیشتر بخوان!

Early Beta اشاره به برنامه Early Access است ، گروه کوچکی از کاربران که در آزمایش و ارائه بازخورد دقیق درباره اشکالات کمک می کنند. این حلقه بازخورد با گروه کوچکی از کاربران تضمین می کند که اکثر مسائل مهم قبل از رفتن به گروه گسترده تری از کاربران ، بدون اینکه هنوز با برچسب سرعت مشخص شده باشند ، برطرف می شوند.

به روزرسانی گسترده تسلا به مدل 3 ، پاک کردن کروم ، چرخ های جدید و برد بیشتر
بیشتر بخوان!

در حالی که تعداد افرادی که می توانند به صورت عمومی محتوای نسخه بتا FSD را به اشتراک بگذارند هنوز بین 12 تا 20 نفر باقی مانده است ، اعتقاد بر این است که تعداد گروه دسترسی زودهنگام که معمولاً تحت توافق نامه های عدم افشای اطلاعات (NDA) هستند چندین هزار نفر است.

بنابراین این سsال را ایجاد می کند که چرا نروژ؟

من فکر می کنم همه ما می توانیم درک کنیم که کانادا مکانی معقول برای گسترش است ، با توجه به همجواری با ایالات متحده و این واقعیت که آنها از بسیاری از علائم یکسان ، علائم راه و غیره استفاده می کنند.

Hisense یک تلویزیون 100 اینچی لیزری به استرالیا می آورد ، درست زمان مناسب برای Bathurst
بیشتر بخوان!

از طرف دیگر نروژ کاملاً متفاوت است. نروژ با توجه به 60٪ از فروش اتومبیل های جدید در سپتامبر سال جاری ، از نظر پذیرش EV پیشرفت قابل توجهی دارد.

این تصمیم برای اولویت بندی نروژ در میزان پیشرفت و حمایت قانون گذاران آنها نیز منعکس می شود. تقریباً 3 سال پیش ، در 15 دسامبر 2017 ، پارلمان نروژ قانون جدیدی را تصویب کرد که اجازه می دهد وسایل نقلیه خودران در جاده های عمومی رانندگی کنند.

این باید به عنوان یک نشانه قوی برای دولت ها و نهادهای نظارتی در سراسر جهان باشد که وسایل نقلیه خودمختار آینده که قیمت جاده ها را از بین می برند تنها در صورت اقدام فعلی اتفاق می افتد. هرچه زودتر چارچوبی برای حمایت از وسایل نقلیه خودمختار داشته باشیم ، می توان زندگی بیشتری نجات داد.

در حالی که من نروژ را در خط مقدم منحنی پذیرش قدردانی می کنم ، من می خواهم تسلا را به چالش بکشم تا یک بازار جنبش راست مانند استرالیا را حل کند.

پیمایش به نوبه خود از سمت مقابل جاده واقعاً میزان قدرت سیستم را بررسی می کند و امکانات جهانی فناوری را اثبات می کند. بسته سنسور اتومبیل متقارن است ، بنابراین فرصت کار یکسانی دارد ، با این وجود تسلا در اینجا بسیار کمتر است ، بنابراین من علاقه مند شدم بدانم که آیا حداقل داده به قبل از امکان نیاز دارد؟

هنگامی که ماسک در مورد برنامه های به روزرسانی FSD و نرم افزار صحبت می کند ، این کار اغلب بدون هشدارهای خاص منطقه انجام می شود و این به معنای پرتاب جهانی است. تاکنون ، بیشتر به روزرسانی ها ، که قوانین محلی را مجاز می دانند ، بین المللی بوده اند ، هرچند کمی به تأخیر افتاده اند.

گرچه ممکن است شاهد انتشار نسخه بتا FSD در اواخر سال 2020 یا اوایل سال 2021 به دنیا باشیم ، اما به نظر می رسد احتمال وقوع انتشار نسخه های نرم افزاری که بسیار مناسب هر کشور است ، بسیار بیشتر باشد.

من می گویم ابتدا با مسائل دشوار ، مانند خوردن سبزیجات قبل از استیک ، کنار بیایید. هنگامی که برای بازارهای LHD و RHD حل و فصل شود ، بقیه مانند یک نسیم به نظر می رسند و تسلا را در شکل عالی قرار می دهد تا پیشرفت های نمایشی در جهت استقلال کامل را فراهم کند.

اگر شما یک تنظیم کننده استرالیایی در منطقه ایمنی خودرو / جاده هستید ، توصیه می کنم برای تعیین شرایط خودمختاری 3/4/5 در جاده های ما بدوید و پیاده روی نکنید.




منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/HzMcz
u.nu/5yrno
ulvis.net/o6Qm

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *