کتاب راهنما برای تسلط بر الفبای بازیابی کار


Salesforce در این کتابنامه ، از طریق سه مرحله اصلی – ثبات ، بازگشایی و رشد ، راهی را برای “حالت عادی بعدی” ترسیم می کند. و در هر یک از این مراحل ، زمینه های مختلفی وجود دارد که Salesforce می تواند به آنها کمک کند – همه اینها در تأمین امنیت کارمندان و مشتریان در راس هر پاسخ قرار دارند.

دان بوگنر ، معاون ارشد استراتژی و برنامه ریزی Salesforce ، آسیا و اقیانوسیه ، با اشاره به چگونگی واکنش مشتریان این شرکت به این همه گیری ، می گوید بسیاری از شرکت ها سه مرحله اساسی را در سال جاری دنبال کرده اند.

در مرحله اول وی گفت که این “در واقع فقط در مورد تثبیت فعالیت” بوده و اطمینان حاصل می کند که کارکنان و مشتریان می توانند در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است ادامه دهند.

بازگشت به خانه هنوز کار سخت ستاره جذب کننده شیرهای بریزبن ، Dayan Bimes است
بیشتر بخوان!

بوگنر می گوید: “برای کمک به این موضوع ، Salesforce Care را راه اندازی کردیم – مجموعه ای از راه حل های پاسخ سریع سریع که برای کمک به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ، مشاغل کوچک و سایر مشتریان طراحی شده و در یک رد پای دیجیتالی ایستاده و از بحران عبور می کنند.”

در اواخر آوریل و اوایل ماه مه ، Salesforce بحث در مورد مرحله دوم برای بازگشایی را آغاز کرد. به همین منظور ، این شرکت Work.com را راه اندازی کرده است – مجموعه ای از برنامه ها طراحی شده برای کمک به کارفرمایان در “برنامه ریزی و بازگشایی” در اسرع وقت و با اطمینان بیشتر در حالی که از منبع شماره یک خود محافظت می کنند که مردم آنها هستند. “

Salesforce به ارائه دهندگان مراقبت در بحران کمک دیجیتالی ارائه داد. اعتبار: گتی

در اواخر سال مالی ، این شرکت Salesforce را در هرجایی معرفی كرد كه “این واقعیت را می شناسد كه امروز می توان در هر كجا كار كرد”.

فناوری بزرگ شیوه زندگی ما را تغییر داده است
بیشتر بخوان!

بوگنر می گوید: “این کار می تواند در محل کار ، خانه ، کافی شاپ محلی یا حتی پایین ساحل محلی باشد ، اما واقعاً Salesforce هرجای دیگر برای کمک به اطمینان از برقراری ارتباط تیم ها و درگیر شدن با یکدیگر طراحی شده است.”

“و این مهم است که آنها همکاری کنند و بیشتر از برنامه های تلفن همراه برای آن استفاده می کنند.”

هنگامی که ملت در هفته های آینده شروع به باز شدن می کند ، بوگنر انتظار دارد که ما به سومین مرحله “رشد” برسیم.

“این جایی است که سازمانها شروع به نگاه کردن به آینده می کنند و می گویند ،” خوب ، خوب چگونه این می تواند به دنبال ما باشد و چگونه برنامه ریزی آن را شروع کنیم؟ ” و به ویژه ، چگونه می توان رویكرد بحران را در پیش گرفت تا از هر زمان دیگری قویتر شویم. “

تحقیقات آمریکا بهره برداری از قدرت غول های فناوری را برجسته می کند
بیشتر بخوان!

فعال کردن رویکرد بسیاری از سازمانها به سه مرحله تمرکز زیادی بر داده ها داشته است که اطمینان می دهد هر تصمیمی که در جهان در حال تکامل گرفته می شود دائماً مبتنی بر تحقیقات جامع است.

به گفته بوگنر ، به دست آوردن پیشنهاد داده ضروری است و “ما در مورد جمع آوری داده ها با مشتریان بسیار صحبت می کنیم.”

“همانطور که در سراسر جهان دیده ایم ، این ویروس به طور مداوم در حال تغییر است و پیامدهای اقتصادی آن دائما در حال تغییر است. آنچه ما سازمان ها را به انجام آن تشویق می کنیم ، ایجاد یک مرکز فرماندهی مرکزی است – یک مکان که آنها می توانند داده ها را از منابع مختلف خارجی جمع آوری کنند ، نگاهی به آنچه در واقع در جوامع محلی و مکان های آنها اتفاق می افتد ، آنجا جایی است که آنها کار می کنند و سپس بر اساس آن برنامه ریزی را شروع می کنند. “

چه انتظاری می توان از رویداد اپل در 15 سپتامبر داشت
بیشتر بخوان!

علاوه بر این ، بخشی از این برنامه ریزی شامل اطمینان از کارگران در آموزش و توسعه مقیاس پذیر برای دنیای جدید کار است “زیرا اگر ما به نیازهای فن آوری و شکاف مهارت ها توجه نکنیم ، بخش قابل توجهی از کارگران را که قرار است پشت سر بگذارند خواهیم داشت.”

به گفته بوگنر ، در هفته ای كه مشتریانی كه خدمات ضروری مانند پزشك عمومی را ارائه می دهند می توانند به سرعت مشكلات و سوالات خود را ثبت كنند ، بسیاری از مشتریان Salesforce به سرعت به كار از راه دور روی آوردند و Telstra Enterprise را به عنوان یكی از نمونه های محلی كه موفق به ایجاد جامعه جدیدی از مشتری شد ، عنوان كردند.

Mario 3D All-Stars ده ها دنیای کلاسیک را زنده می کند
بیشتر بخوان!

بوگنر می گوید: “این یک داستان عالی است که سرعت ایجاد برخی از این فناوری را تقویت می کند.”

هر دو نمونه عالی از چگونگی “تجارت اکنون به سرعت در حال تغییر است” در نتیجه طاعون.

Work.com راه حل ها به شما کمک می کنند تا آمادگی در محل کار را آزمایش کنید و کارکنان ، مشتریان ، شرکا و جوامع را در طول بحران COVID-19 و بعد از آن ایمن و مطلع نگه دارید.


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/ohS6a
clck.ru/R9aMa
u.nu/pscz7
ulvis.net/R8k

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *