کسپرسکی در تأمین آینده بدون راننده استرالیا عمیق است


جهان به سوی آینده ای پیش می رود که انسان دیگر مجبور به رانندگی نیست. طی چند سال آینده ، وسایل نقلیه بیشتر و اتوماتیک می شوند و در نهایت ، استرالیایی ها به هیچ وجه مجبور به رانندگی نیستند.

در صنعت خودرو رویکردهای مختلفی برای دستیابی به این نتیجه وجود دارد. شرکت هایی مانند Waymo ، GM و Argo (سرمایه گذاری های فورد و فولکس واگن) همه از یک کارتریج فناوری استفاده می کنند که به نقشه برداری LIDAR از محیط و نقشه های HD متکی است. دیگران مانند تسلا و Commai.AI از بینایی رایانه ای (AI) استفاده می کنند که توسط دوربین ها ، رادار و حسگرهای صوتی تأمین می شود.

فضای خودمختاری هنوز به طرز چشمگیری جدید است و قانونگذاری خوشحال است که از تحولات سریع خودروسازان آگاه است.

روش دستیابی به خودمختاری تقریباً بی ربط است ، باید قطعی باشد. با داشتن پتانسیل بسیار ایمن تر از انسان ، به همان اندازه مهم است که مقامات راهداری و حمل و نقل ما استانداردهایی را ایجاد کنند که خودروسازان بتوانند برای تعیین ایمنی وسایل نقلیه رعایت کنند.

امروزه اکثر اتومبیل ها دارای واحدهای کنترل الکترونیکی برای کنترل حرکات خودرو هستند و در عین حال حاوی سیستم های سرگرمی و سرگرمی با قابلیت اتصال به اینترنت و حتی اخیراً حتی کلیدهای دیجیتالی هستند.

با تبدیل شدن اتومبیل به کامپیوتر روی چرخ ، برای مجرمان اینترنتی نیز جالب می شود.

امسال ، یک گزارش Wired نشان داد که نقص رمزگذاری ویژگی ضد سرقت به معنای کپی هکرها از میلیون ها کلید اتومبیل برای اتومبیل است. مقالات دیگری نیز در مورد امنیت وسایل نقلیه خودمختار وجود دارد که برخی از آنها از موارد عجیب حاشیه ای گرفته تا نمایش های مطلق را نشان می دهد ، مهم این است که ما بین شرکت و وسایل نقلیه متضرر خودمختار به عنوان یک صنعت تفاوت قائل شویم.

Xbox Series X و S دارای انبوهی از برنامه های سرگرمی هستند ، Foxtel MIA است
بیشتر بخوان!

به مسئله Samsung Note فکر کنید. در آن زمان که تلفن روشن شد ، همه ما تلفن هایی در جیب خود داشتیم ، اما ما نمی ترسیدیم زیرا آنها از یک تیم متفاوت ، به مشخصات مختلف با آزمایش های مختلف ساخته شده اند ، بنابراین عادلانه نیست که تمام تولیدکنندگان تلفن را با یک برس مشابه رنگ کنیم. در مورد خودمختاری هم همین طور است.

هیچ بحثی وجود ندارد ، مقدار داده های ذخیره شده توسط صنعت خودرو در حال افزایش است. خریدهای اتومبیل سنتی معاملات یک بار مصرف بود ، شما پول می پرداختید ، کلید می گرفتید و ماشین جدید خود را از نمایندگی بیرون می آوردید و سپس در صورت لزوم برای نگهداری در طول عمر خودرو پرداخت می کردید.

ما اکنون رابطه بسیار متفاوتی با تأمین کننده خودرو خود داریم. این بیشتر و بیشتر مستقیماً از طرف سازنده اتومبیل است که ما جزئیات خود را برای خرید آنلاین خودرو وارد می کنیم. پس از ورود وسیله نقلیه متصل ، ما می توانیم نسخه های به روز شده اتومبیل را بخریم و هزینه شارژ را پرداخت کنیم ، همه اینها از طریق برنامه موجود در تلفن شما است. این معمولاً به این معنی است که سازنده خودرو مشخصات شخصی مانند نام ، شماره تلفن ، آدرس و جزئیات کارت اعتباری را همراه با محافظت از نام کاربری و گذرواژه شما که می تواند دسترسی به خودرو شما را نیز فراهم کند ، ذخیره خواهد کرد.

عملی با سرویس پخش جریانی بازی xCloud مایکروسافت در استرالیا: چشمگیر.
بیشتر بخوان!

این جزئیات اهداف کلیدی هکرها است ، و گواه این حمله باج افزار امسال به شرکت حراجی اتومبیل Manheim Auctions استرالیا است که از این شرکت خواستار پرداخت 30 میلیون دلار برای دسترسی به پوشه شد. سیستم فناوری اطلاعات تویوتا استرالیا نیز در سال 2019 مورد حمله مجرمان سایبری قرار گرفت.

شرکت امنیتی Kaspersky چندین برنامه را آزمایش کرده است که به دلایل مختلف خودروهای سازندگان مختلف را کنترل می کند. مشخص شده است که این برنامه ها به هر طریقی در برابر حملات آسیب پذیر هستند.

“یک اتومبیل نیاز به دسترسی به امنیت دارد که دقیقتر از یک حساب بانکی نیست. تولیدکنندگان خودرو و توسعه دهندگان خودرو به سرعت بازار را با برنامه هایی پر می کنند که شامل ویژگی های جدیدی است که تغییراتی در کیفیت زندگی دارندگان خودرو ایجاد می کند.

نوشین شعباب ، محقق ارشد امنیت

به نظر می رسد که در مواردی که اقدامات ضعیف امنیتی کاملاً رایج است ، امنیت اغلب می تواند از اولویت کمتری در برخی از سازمان ها باشد. در یک مثال ، برنامه تلفن همراه اعتبار حساب را به صورت متن ساده نگه داشت ، به این معنی که اگر تلفن به اسب تروا آلوده باشد ، دسترسی به آن حساب کاربری پیش پا افتاده است.

شاید بتوانید هزینه EV را داشته باشید ، قیمت 2021 MG ZS EV فقط 43990 دلار است
بیشتر بخوان!

حمل و نقل یک صنعت عظیم با بودجه های کلان است ، و آن را به یک هدف مداوم برای حملات پیچیده تر تبدیل می کند. تولیدکنندگان خطوط تولید پیچیده و سطح بالایی از اتوماسیون همراه با تکنیک های دقیق ، داده های آزمون و هزاران کارمند دارند. این بدان معناست که امنیت برای این سازمان ها یک چالش واقعی است و مطمئناً صلاحیت اصلی آنها نیست.

در حالی که بسیاری از ما کسپرسکی را به عنوان ارائه دهنده محصولات امنیتی در دنیای شرکت ها و مصرف کنندگان تصور می کنیم ، اما در حوزه خودرو عمق بیشتری دارند.

3 سال پیش ، کسپرسکی یک واحد حمل و نقل ایجاد کرد و از نزدیک با بازیگران اصلی در فضای خودروی خودمختار همکاری کرد تا در ابتدا تهدیدات و خطرات امنیتی را تضمین کند.

این شرکت حتی چیزی به نام فناوری های نرم افزاری مانند Kaspersky Automotive Adaptive Platform ، Kaspersky Security برای ECU و یک واحد ارتباطی امن با KasperskyOS دارد.

“آخرین نصب UNECE WP.29 صنعت خودرو را در فکر قرار دادن امنیت سایبری در خط مقدم طراحی و نوآوری های خود تغییر می دهد.

تصمیم گیرندگان هنگام تصمیم گیری برای ادغام لایه های جدید فناوری در حال توسعه در سیستم های حمل و نقل ، باید از ابتدا درباره امنیت سایبری فکر کنند. ”

یوگنیا پونوماروا ، مدیر توسعه تجارت در کسپرسکی

کسپرسکی با تیم فرمولی 1 فراری رابطه ای دیرینه داشته است. رقابت شدید این گروه نیاز به سرمایه گذاری گسترده در زمینه نوآوری دارد و نیاز به توسعه قطعات جدید و IP دارد و به طور ایمن به مسیر مسابقه تحویل داده می شود. با توجه به ماهیت حساس داده ها از هر دو مسابقه و توسعه وسایل نقلیه ، امنیت سایبری کانون اصلی فراری است و در اینجا کسپرسکی به شما کمک می کند.

عملیات نخست وزیر آمازون فردا نشان داد که چه میزان پس انداز کلان پیشنهاد شده است
بیشتر بخوان!

ویکی فیریا به دلیل مسابقات در سری W مشهور است ، یک قهرمانی مسابقه ای یک نفره برای همه زنان. پیریا همچنین سفیر کسپرسکی است و همچنین با گروه FCA همکاری می کند و در آنجا یک تست رانندگی دارد.

“هنگامی که اتومبیل ها را آزمایش می کنم ، جدا از رانندگی با احساس بصری ، بر اساس چیزی است که می توانم ببینم. به عنوان مثال ، فناوری به شناسایی و توسعه کنترل کشش کمک می کند.

در اینجا می توانم یک سیستم امنیتی اتومبیل را ببینم که با کسپرسکی و فراری کار نمی کند: ایجاد یک مصونیت سایبری با نام تجاری کلاس جهانی به دلیل عدم کنترل کشش. با این حال ، در عین حال ، تنها راه درک مشکل و حل آن ، رانندگی در نهایت اتومبیل است. “

سفیر کسپرسکی و راننده اتومبیلرانی ویکی فیریا

هنگامی که در حال راهپیمایی هستیم ، یا شاید به سمت آینده ای برقی و خودمختار در حال دویدن هستیم ، مهم این است که خودمان ، تجارت خود و خصوصاً انتظارات از وسایل نقلیه ای را که رانندگی می کنیم آماده کنیم و در نهایت با آنها سوار شویم.

در اینجا سه ​​روش برای شروع تمرین عادت های سایبری شما وجود دارد:

تمشک تمشک چگونه زندگی ما را آسان می کند
بیشتر بخوان!

1) بازگشت به سایبر اصلی 101.
نرم افزار و خدمات در سال 2020 تقریباً همه به اینترنت متصل هستند. مهم است که شما از یک رمز عبور پیچیده و قوی استفاده کنید و اعتبارنامه را به شخص دیگری ندهید ، یا اینکه از همان جزئیات برای حساب وسیله نقلیه خود ، با هر حساب دیگر استفاده کنید.

2) برنامه های اشتراک ماشین سواری.
اطلاعات اولیه کارت اعتباری خود را در برنامه های اشتراک خودرو قرار ندهید. در عوض ، هنگام ذخیره سازی وسیله نقلیه یا انواع دیگر حمل و نقل عمومی ، از یک کارت جداگانه برای معاملات استفاده کنید.

3) اجرای MFA
احتمالاً شما قبلاً از احراز هویت چند عاملی با برخی از حساب های بانکی ، ایمیل و غیره خود استفاده کرده اید و هرجا که امکان دارد ، ایده خوبی برای اجرای MFA است. و جزئیات رمزگذاری نشده

جایی که MFA متفاوت است این است که با ارسال یک کد منحصر به فرد ، احراز هویت (ورود به برنامه یا وب سایت) را نیز تأیید می کند. این می تواند به صورت پیام کوتاه باشد ، اما یک روش مطمئن تر ، راه اندازی یک برنامه اعتبارسنج مانند Google Authenticator یا Microsoft Authenticator است که به صورت رایگان برای Android و iOS در دسترس است. بدون دسترسی به دستگاه شما ، نام کاربری و رمز عبور برای دسترسی به اطلاعات شخصی شما کافی نیست.


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/wA2Pp
clck.ru/RaxkC
u.nu/5ogwl
ulvis.net/rnIf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *