کمبود “روز باتری” تسلا 452 میلیارد دلار سود سهام را تهدید می کند


ماسک 49 ساله گفت که تسلا می خواهد در نهایت 20 میلیون ماشین در سال تولید کند. وی یک سری از نوآوری ها را توصیف کرد که شامل استفاده از فناوری الکترود خشک و تبدیل باتری به عنصر ساختاری خودرو است. این پیشرفت های تجمعی و بلند مدت انتظارات برای یک جهش رو به جلوی خود ماسک را در هفته های قبل از این رویداد نشان داده است.

ژن مونستر ، مدیر عامل شرکت Loup Ventures گفت: “چالش موجود در بورس این است که هر آنچه در مورد آنها صحبت می کنند سه سال دیگر باقی مانده است.” من فکر می کنم یک ماشین سنتی حتی در مکان سخت تری قرار دارد ، اما سرمایه گذاران تسلا فردا آن را می خواهند.

پیشرفت های ادغام عمودی – از تولید سلول های باتری خود در یک خط آزمایشی در کارخانه خود در Fremont ، کالیفرنیا ، تا داشتن ذخایر رس لیتیوم در نوادا – برای تسلا امکان کاهش هزینه ها و ارائه یک ماشین ارزان قیمت در سال 2023 را فراهم کرده است.

ماسک در مراسمی که فناوری باتری تسلا را به نمایش گذاشت ، گفت: “این همیشه از ابتدا رویای ما بوده است.” “در حدود سه سال دیگر ، ما اطمینان داریم که می توانیم یک وسیله نقلیه الکتریکی متقاعد کننده 25000 دلاری تولید کنیم که کاملاً خودمختار باشد.”

رئیس Optos می گوید ، تجربه ضعیف NBN به هزینه های Telesco می افزاید
بیشتر بخوان!

ماسک ، 49 ساله ، در حال تحریک چشم انداز یک مدل ارزان تر ارزان است ، بدون اینکه واقعاً 35000 دلار به قول خودش برای مدل 3 وعده داده باشد. سه سال پس از قبول تسلا در اوایل سال 2016 ، مدیر عامل اعلام کرد که قصد دارد بیشتر فروشگاه تسلا به عنوان وسیله ای برای صرفه جویی در هزینه ، به وی امکان می دهد ماشین را با این هزینه ارائه دهد. من 10 روز بعد آن را برگرداندم و ارزان ترین مدل 3 که اکنون وجود دارد 37990 دلار است.

تولید اتومبیل برقی در زمان واقعی و افزایش تولید سالانه تسلا به 20 میلیون خودرو به باتری بسیار بیشتری از تعداد زیادی از تأمین كنندگان فعلی در سراسر جهان نیاز دارد. بنابراین ماسک قصد دارد ظرفیت های جهانی را با تولید سلول های باتری برای تکمیل آنچه می تواند خریداری کند ، گسترش دهد.

سهام تسلا امسال 400 درصد رشد کرد.اعتبار:AP

ماسک ، که تا حدی از نیاز به یافتن منابع انرژی پایدار جلوگیری می کند ، گفت: “باتری های امروز نمی توانند به سرعت تنظیم شوند.” “یک مسیر مشخص برای موفقیت وجود دارد اما یک کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد.” ماسک گفت که موتور احتراق داخلی بنزینی روزی منسوخ می شود.

قضیه PrEP در تناسبات حماسی
بیشتر بخوان!

وانكات ویسواناتان ، متخصص باتری در دانشگاه كارنگی ملون ، ماسك گفت: “یك سری شگفت انگیز از نوآوری ها با درجات مختلف دشواری.” اگرچه پیشرفت در تولید باتری در بازه زمانی سه ساله امکان پذیر و قابل دستیابی است ، ویسواناتان معتقد است که پیشرفت های شیمیایی مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید.

اندرو گالینو ، معاون ارشد تسلا در مهندسی انرژی و انرژی گفت ، اگر نوآوری های برنامه ریزی شده نتیجه بدهد ، دامنه خودرو می تواند 54 درصد رشد کند ، هزینه 56 درصد کاهش می یابد و سرمایه گذاری در کارخانه های غول پیکر 69 درصد کاهش می یابد.

بلومبرگ NEF تخمین می زند که قیمت بسته تسلا 128 دلار در هر کیلووات ساعت در سال 2019 باشد. کاهش 56 درصدی هزینه ها منجر به کاهش 56 کیلووات ساعت خواهد شد. علاوه بر خط آزمایشی تولید سلول های باتری در فریمونت ، ماسک گفت که این شرکت سلول هایی را نیز در کارخانه تولید خواهد کرد. در حال ساخت در برلین.

معضلات حمله خشم گربه سانان
بیشتر بخوان!

اکثر خودروسازان جهانی از تولید سلولهای باتری خود شانه خالی کرده اند ، با توجه به هزینه های بالای سرمایه گذاری و عدم تخصص در صنعتی که عمدتا توسط تولید کنندگان الکترونیک آسیایی مانند پاناسونیک و ال جی شیمی تحت سلطه است.

ماسک روز دوشنبه در توییتی گفت که تسلا مجبور است برای پشتیبانی از محصولات مختلف خود ، سلولهای باتری خود را تولید کند ، حتی اگر خرید از تامین کنندگان خارجی را افزایش دهد. وی نوشت که این شرکت از سال 2022 به بعد کمبود قابل توجهی سلول را انتظار دارد ، مگر اینکه بهره وری خود را افزایش دهد.

تونی پوزواتز ، مشاور هدایت توسعه شورولت والت هیبرید جنرال موتورز و اکنون در هیئت مدیره Lucid Motors ، رقیب تسلا ، گفت: “من واقعاً متعجب شده ام که آنها خود این جهش را انجام داده اند.” “من فکر می کنم که این کمی دشوارتر از آنچه آنها فکر می کنند خواهد بود ، و من فکر نمی کنم مدت زمان زیادی است که حجم زیادی از آن را دیده ایم.

قرص تعاملی: شیوع ویروس کرونا
بیشتر بخوان!

مهمترین و قدیمی ترین شریک باتری تسلا پاناسونیک مستقر در اوزاکا است ، اما توافق نامه های مقیاس کمتری با Amperex Contemporary یا CATL در Fujian China و LG Chem در کره جنوبی دارد.

فن آوری ترین نمایش روز باتری شامل برخی ناگت های جدید بود که تحت الشعاع صحبت کاتدها و الکترولیت ها قرار گرفتند. یک نمونه: نسخه “شطرنجی” مدل S سدان – با برد 820 کیلومتر (837 کیلومتر) – اکنون برای سفارش در دسترس است ، اگرچه انتظار نمی رود فروش این خودرو تا پایان سال 2021 آغاز شود.

رویداد سه ساعته سه شنبه با جلسه سالانه سهامداران آغاز شد که برای امکان بیگانگی اجتماعی در فضای باز برگزار شد. سهامداران در اتومبیل های تسلا در پارکینگ نشسته بودند و به جای تشویق هنگام صحبت ماسک ، با صدای بلند بوق می زدند.

ماسک گفت این شرکت امیدوار است که یک ماشین 25000 دلاری ایجاد کند.

ماسک گفت این شرکت امیدوار است که یک ماشین 25000 دلاری ایجاد کند.اعتبار:بلومبرگ

سرمایه گذاران به انتخاب مجدد رئیس ماسک و استرالیا ، رابین دانهلم برای عضویت در هیئت رئیسه رأی دادند و به قطعنامه هایی که به شفافیت بیشتر در مورد حقوق بشر در زنجیره تأمین و استفاده از داوری با کارمندان نیاز دارد ، رای مخالف دادند.

به اشتراک گذاشتن داستان برای درک سلامت روان ما کلیدی است
بیشتر بخوان!

ماسک به سهامداران گفت که انتظار دارد امسال شاهد وقف 30 تا 40 درصدی باشیم ، بنابراین پیش بینی تسلا را در زمانی تأیید می کند که خودروسازان برای بهبودی از اپیدمی ویروس کرونر تلاش می کنند. وی گفت: “در حالی که بقیه صنعت پایین آمد ، تسلا هم بالا رفت.”

تسلا اعلام کرد که پیش بینی می کند تا سال 2020 500000 دستگاه خودرو عرضه شود ، که در مقایسه با سال 2019 حدود 36 درصد افزایش خواهد داشت. در ماه جولای ، سازنده خودروهای الکتریکی گفت دستیابی به این هدف “دشوارتر” خواهد بود زیرا در اوایل سال جاری مربوط به تولید است. بر اساس اعلام شرکت تحقیقاتی LMC Automotive پیش بینی می شود امسال فروش جهانی 17 درصد کاهش یابد و به 75 میلیون در مقایسه با 90 میلیون در سال گذشته برسد.

بلومبرگ

خلاصه بازار

یک پاکت مختصر از روز در بازارها ، اخبار کسب و کار و نظرات تخصصی که هر روز بعد از ظهر به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود. ثبت نام برای بشارت دادناینجاست و سناینجا.

بیشترین بازدید در تجارت

ادعاها


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/fD46
clck.ru/R69yS
u.nu/po5pr
ulvis.net/Zd2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *