گریل ابتکار دیجیتال را در طی COVID-19 انجام داد


اگرچه تشخیص این بود که کار و تجارت برای گروهی از رستوران ها دشوار است ، به ویژه در ویکتوریا در حین قفل مرحله چهارم ، استپلتون می گوید که قبل از هر چیز کارمندان شرکت شگفت انگیز بودند.

او می گوید: “آنها باید با COVID-19 با یک منظره سریع و متغیر کنار بیایند ، اما آنها بسیار مثبت باقی ماندند و چراغی برای جوامع محلی بودند.”

“به عنوان مثال ، ساده به نظر می رسد ، اما تیم های ما نوشتن پیام های مثبت در مورد کیسه های آماده برای مشتریان را به عهده خود گرفته اند در حالی که دیگران با کارهای هنری شگفت انگیز با هدف ایجاد لبخند به لب مشتریان ما ، آن را به سطح بعدی رسانده اند.”

در نمای دیجیتال ، گریل سخت تلاش کرده است تا خدمات سفارشی و تحویل منزل را از طریق خدمات سفارشی تر و تعاملات نرم افزاری با مشتری افزایش دهد.

TikTok یک پیاده در جنگ برای برتری فناوری بین ایالات متحده و چین است
بیشتر بخوان!

و در حالی که هیچ چیز تجربه “پنج حس” غذا خوردن در یکی از رستوران های گروه را شکست نمی دهد ، استیفتلتون می گوید ابتکارات دیجیتالی این شرکت “یکی از کلیدهای موفقیت ناوبری در کوره در این اوقات نامشخص بود.”

مدیر عامل شرکت Grill’d ، آدام استاپلتون ، به عنوان بخشی از پاسخ به این اپیدمی ، برای یک نسخه دیجیتالی ارتقا یافت. اعتبار: ارائه شده

وی گفت Salesforce یکی از پایه های اصلی ارائه دیجیتال این گروه است “و ما برای باز کردن قفل عملکردها ، مانند تلفیق پیام کوتاه با تحویل محلی Grill’d خود ، با Salesforce بسیار نزدیک کار کردیم.”

“ما هم اکنون می توانیم در مورد سفارشات تحویل مشتریان خود در زمان واقعی ارتباط برقرار کنیم.”

Google Pixel 4a و سایر تلفن های هوشمند عالی زیر 1000 دلار
بیشتر بخوان!

بخشی از تمرکز بر نیازهای مشتری از طریق اپیدمی ، این شرکت را شاهد بوده و پیشنهاد تحویل خود را بر مبنای ارائه تحویل Grill’d قرار داده است نه اینکه فقط به فروشندگان شخص ثالث اعتماد کند.

این شرکت را به مشتریان خود نزدیک کرد و در یک همکاری جدید با شرکت فناوری جهانی DoorDash مشارکت داشت.

DoorDash که به برنامه عضویت Grill’d Relish پیوند داده شده است ، در حالی که سیستم عامل های فناوری دو شرکت توسط Salesforce ادغام شده است ، رانندگان را ارائه می دهد.

استپلتون می گوید روابط Salesforce فراتر می رود زیرا گریل همچنین از “سیستم های تجزیه و تحلیل و بازاریابی آنها برای درک مشتریان ما و همچنین توسعه ارتباطات مرتبط و سفارشی” استفاده می کند.

فن آوری های نوآورانه را برای دهه ها بازی به ارمغان بیاورید
بیشتر بخوان!

“همه ما با هم هستیم ، و Salesforce به ما کمک کرده است تا مطمئن شویم که می توانیم از این تجزیه و تحلیل ها برای شخصی سازی ارتباطات استفاده کنیم ، چه آخرین دستورالعمل های بهداشتی و چه پیشنهادهای مربوطه.”

استاپلتون می گوید توجه به این نکته مهم است که Salesforce به حرکت سریع گریل کمک کرد ، خصوصاً در هفته های اول عدم اطمینان وقتی “خیلی زود به مهمانی رفتند.”

“با خدمات تحویل ، پس از ابتلا به بیماری طاعون ، ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که سریع در حال دویدن هستیم. ما باید سرعت خود را افزایش دهیم و Salesforce ، ظرف 72 ساعت (در آخر هفته) ، توانستیم ترکیبات خود را انجام دهیم و اطمینان حاصل کنیم که سرویس با موفقیت کار می کند.

مایکروسافت در یک معامله 10.4 میلیارد دلاری بزرگترین بازی های ویدیویی جهان را از آن خود کرده است
بیشتر بخوان!

“وقتی طاعون برای اولین بار شعار ما را گرفت” زنده ماندن برای رشد “بود.

استاپلتون می گوید فراتر از طبقه بندی پیشنهادات دیجیتالی این شرکت ، بسته به آنچه در حوزه های مختلف قضایی باید انجام شود ، به تکرار پاسخ COVID-19 خود ادامه داده است. نکته اصلی این بود که همه چیز را در اطراف سه رکن شرکت “تیم ما و بازدید کنندگان ایمنی ، ارتباط با نام تجاری و رهبری جامعه” ایجاد کنیم.

آنها با تأمین کنندگان محلی کار سختی انجام داده اند تا از آنها به ویژه حمایت شود زیرا بسیاری از مشاغل کوچک محلی که ارائه دهندگان خدمات میزبانی محلی را ارائه می دهند ، شاهد بوده اند که بخش قابل توجهی از مشاغل آنها کاملاً خشک شده است.

چرا می خواهید قدرت GaN را بسازید
بیشتر بخوان!

علاوه بر این ، این شرکت رویه های دقیق COVID-19 را در هر رستوران در سراسر کشور اجرا کرد و تلاش کرد تا اطمینان حاصل کند که “تمام ارتباطات آن” همدلانه و مبتنی بر واقعیت “است.

از نظر استپلتون ، ارتباط صادقانه ، همدلانه و مثبت بسیار مهم بوده است زیرا رستوران های Grill’d نقش مهم و قابل اعتمادی را در جوامع محلی خود بازی می کنند. استاپلتون نتیجه گیری کرد که این به معنای واکنش های مختلف رسانه ای در کشورهای مختلف است زیرا مهم است که اطمینان حاصل کنیم که احساسات هر کس را در هرجایی که باشد درک می کنیم.

Work.com راه حل ها به شما کمک می کند تا در شرایط بحرانی COVID-19 و بعد از آن ، آمادگی محل کار خود را آزمایش کرده و کارمندان ، مشتریان ، شرکا و جوامع را ایمن و آگاه نگه دارید.


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/KxQhM
clck.ru/R9Z2r
u.nu/bmp81
ulvis.net/i6E

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *