Twilio به مشاغل کمک می کند تا انتقال دیجیتالی خود را تسریع کنند


Twilio یک پلت فرم ارتباطات ابری است و امروز پیشرفت هایی را که به شرکت ها کمک می کند شتاب دیجیتال را تسریع کنند ، اعلام می کند.

Twilight یک مطالعه تعامل دیجیتال انجام داد و دریافت که 97٪ از سازمانها در پاسخ به COVID-19 تلاشهای خود را برای تبدیل دیجیتال تسریع می کنند.

اجرای استراتژی های جدید ارتباطات دیجیتال به طور متوسط ​​6 سال تسریع می شود. از آنجا که شرکتهای بیشتری به صورت آنلاین تجارت می کنند ، جای تعجب نیست که تعداد بیشتری از آنها از خدماتی مانند Twilight استفاده می کنند که امکان تبدیل خودکار ارتباطات تجاری را فراهم می کند.

گرگ و میش با تقریب یک تریلیون فعل و انفعالات انسانی در یک سال گذشته افزایش تقاضا را تجربه کرده است.

“در شش ماه گذشته با یک واقعیت کاملا جدید ، سازمان ها مجبور شده اند برای تحقق خدمات به مشتریان خود ، برنامه های تحول دیجیتال خود را تسریع کنند.

بسیاری به Twilight روی می آورند زیرا این پلتفرم سه مورد را فراهم می کند که بلافاصله ضروری شدند – تعامل دیجیتال ، چابکی نرم افزار و مقیاس ابری. ما خوشحالیم که محصولات جدیدی را در SIGNAL معرفی می کنیم که سازمانها را قادر می سازد راه حلهایی را ایجاد کنند که به استانداردی برای جذب مشتری در آینده تبدیل شود. “

جف لاوسون ، مدیرعامل و بنیانگذار Twilight.

در طول SIGNAL ، مشتری Twilio و توسعه دهنده سالانه کنفرانس، Twilio اعلام کرد:

امشب ، بزرگترین تأثیرگذاران در استرالیا برای خیریه Kronker.U را بازی می کنند
بیشتر بخوان!

کانالهای جدید تعامل دیجیتال باعث انتقال از فیزیکی به دیجیتال می شوند

صنایعی که در طول تاریخ برای ایجاد وفاداری به نام تجاری به تجربیات شخصی خود اعتماد کرده اند ، برای ایجاد همان ارتباط یک به یک بصورت آنلاین به کانالهای تعامل دیجیتال متوسل می شوند.

پیام های ارسالی و دریافتی توسط Twilio در نیمه اول سال در مقایسه با نیمه اول سال 2019 تقریباً دو برابر شده است. در آن زمان ، توسعه دهندگانی که از Twilio برای دسترسی به API تجارت WhatsApp استفاده کردند بیش از دو برابر شدند. در ماه مه سال 2020 ، Twilio SendGrid از سه تریلیون ایمیل پردازش شده فراتر رفت و امسال به طور متوسط ​​2.5 میلیارد ایمیل در روز ارسال کرد.

مطالعه Twilio نشان داد که 95٪ از مشاغل اظهار داشتند که انتظار دارند سازمانشان راههای جدیدی را برای جذب مشتری در نتیجه COVID-19 پیدا کند و 92٪ از سازمانها به دنبال گسترش کانالهای ارتباطی دیجیتال خود هستند. شاید هیچ کانال دیجیتالی مانند این ویدئو در زمان واقعی با این انتقال تسریع نشده باشد.

در روزهای ابتدایی طاعون ، شرکت ها برای استقرار راه حل های اضطراری کوتاه مدت برای فعال کردن فیلم عجله کردند. آنها اکنون به دنبال توسعه دهندگان برای ایجاد راه حل های طولانی مدت ویدیویی هستند که برای تجربه بهینه کاربر مناسب تر و یکپارچه تر باشد و از زمان ورود COVID-19 بیش از 500 درصد افزایش استفاده روزانه از Twilio Video را داشته باشد.

تسلا با 5٪ معدنچیان لیتیم Piedmontese قرارداد 5 ساله امضا کرد
بیشتر بخوان!

به طور سنتی میلیون ها توسعه دهنده به عنوان یک چارچوب باز برای ایجاد موارد جدید استفاده از ویدئو ، به WebRTC روی آورده اند تا فقط با زمان و هزینه ساخت تمام خدمات و زیرساخت های پشتیبانی از برنامه های WebRTC مقابله کنند. برای ایجاد انقلابی در این زمینه ، Twilio Video Twilio Video Web RTC Go را راه اندازی کرده است ، یک مجموعه ابزار رایگان که پیچیدگی ساخت وب WebC را از بین می برد و به توسعه دهندگان و شرکت ها امکان می دهد برنامه های ویدیویی را یکی یکی به روشی ساده و سریع ایجاد و راه اندازی کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Twilio Video WebRTC Go ، اکنون در اینجا موجود است.

“ارتباطات برای به روزرسانی مسافران در طول سفر با Delta بسیار مهم است ، اما هنگام مرور COVID-19 از اهمیت بیشتری برخوردار است.

Twilio ما را قادر ساخته است تا به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته ، به روزرسانی ها و استانداردهای جدیدی را به 200 میلیون مشتری خود تحویل دهیم. در حالی که مردم ما همچنان با بهترین کیفیت خدمات را ارائه می دهند ، فناوری به ما کمک می کند با خیال راحت ، راحت و در مقیاس وسیع ارتباط برقرار کرده و به کار خود ادامه دهیم. “

اد باستین ، مدیر عامل شرکت هواپیمایی دلتا.

یک مرکز تماس مدرن و نوآوری تلفن همراه که نیروی کار از راه دور و چابک را قادر می سازد

دنیای دور امروز سازمان ها را ملزم می کند تا نیروی کار خود را طوری طراحی کنند که بتوانند در هر شرایط و از هر مکان به مشتریان خدمات ارائه دهند. مشاغل شتاب بیشتری برای دیجیتال نسبت به مرکز ارتباطی که سازمان ها مجبور بودند برای پشتیبانی از کار از راه دور سریع به ابر منتقل شوند ، نمی دیدند. مرکز تماس ابری Twilio ، Twilio Flex ، این جنبش چابک کار را پیش می برد.

گزینه احراز هویت چند عاملی تسلا (MFA) اکنون در صفحه حساب موجود است ، امنیت بیشتری به زودی ارائه می شود
بیشتر بخوان!

Twilio Flex با اعلام سیستم Ecil Twilio Flex قابلیت های خود را گسترش می دهد و به سازمان ها اجازه می دهد تا به بیش از 30 راه حل وابسته تأیید شده از طرف شرکایی مانند Google ، Salesforce ، Zendesk و Calabrio دسترسی پیدا کنند تا به مشاغل کمک کند تا تغییرات مرکز تماس خود را تسریع کنند.

انگیزه مهم دیگر نیروی کار چابک 80٪ نیروی کار جهانی بدون کار است. بسیاری از این کارگران میدانی از وسایل شخصی خودشان برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده می کنند – این مسئله نگرانی های مربوط به حریم خصوصی را ایجاد می کند و نگه داشتن سابقه ارتباط با مشتریان را برای مشاغل دشوار می کند.

ARENA 1.6 میلیارد دلار در بودجه 2020 استرالیا دریافت خواهد کرد ، اما افزایش این امر باعث کاهش مزایای تجدید پذیر می شود
بیشتر بخوان!

برای خدمت به این نیروی کار توزیع شده ، Twilio امروز Twilio Frontline را اعلام کرد – یک برنامه تلفن همراه که به کارگران میدانی اجازه می دهد از دستگاه های شخصی خود به طور مستقیم و ایمن با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

این برنامه تماس های ورودی و خروجی مشتری را از WhatsApp ، SMS / MMS و گپ اینترنتی با کانال های اضافی در افق ، به یک برنامه تلفن همراه در دستگاه شخصی کارمند موجود رهنمون می کند.

Twilio Frontline به عنوان یک برنامه تلفن همراه ، به هر کارمندی ابزارهای ارتباطی مورد نیاز خود را برای پاسخ موثر به س effectivelyالات ، حل مشکلات و ایجاد روابط با مشتری بدون نیاز به مشاغل توسعه برنامه خود ارائه می دهد.

درباره نسخه بتا خصوصی Frontline در اینجا بیشتر بیاموزید.

هوش مشتری که آینده تعامل مشتری را تغذیه می کند

هر مشاغل می خواهد مشتریان خود را بهتر درک کند و هنوز نگاهی واحد به سفر مشتری ایجاد می کند کار دشواری است زیرا داده ها اغلب در محصولات و سیستم های مختلف پخش می شوند و از طریق رابط ها و قالب های مختلف به آنها دسترسی می یابد. پلتفرم Twilio مشاغل با منطقه ای منحصر به فرد در همه کانال ها برای از بین بردن سیلوها و ارائه اطلاعات مشتری ارائه می دهد که از داده های تعامل مشتری چند کانال استفاده می کند – و در نهایت یک دیدگاه واحد از تجربه مشتری ارائه می دهد.

Extreme-E به تازگی تاییدیه بین المللی FIA را دریافت کرده است
بیشتر بخوان!

امروز در SIGNAL ، Twilio Event Streams را معرفی کرد – یک API منفرد که داده های تمام تجربیات مجهز به Twilio – صدا ، پیام کوتاه ، سوپر سیم کارت ، TaskRouter و سایر خدمات – را با هم ترکیب می کند و امکان نظارت و گزارش در زمان واقعی در همه کانال های ارتباطی را فراهم می کند.

این اولین گام در تلاش Twilio برای بهینه سازی چگونگی توسعه دهندگان برای دستیابی ، درک و مصرف مهمترین داده های تعامل با مشتری از رویدادهایی است که پلتفرم Twilio برای بهبود مشارکت و نتایج تجاری تولید می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بتا خصوصی جریان های رویداد ، اینجا را کلیک کنید.

می توانید در SIGNAL 2020 در https://signal.twilio.com/ ثبت نام کنید.


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/Q7St1
clck.ru/R9s37
u.nu/61unf
ulvis.net/oCu

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *