Virgin Hyperloop تاریخ ساز شده و دو مسافر اول را با سرعت 172 مایل در ساعت رانندگی می کند


جاش گیگل و سارا لوسیان

امروز Virgin Hyperloop پس از انجام بیش از 400 آزمایش بدون سرنشین ، به یک نقطه عطف مهم رسید و برای اولین بار 2 نفر را در مسیر آزمایشی خود در هایپرلوپ ، 500 متر حمل کرد.

هایپرلوپ نوع جدیدی از حمل و نقل است ، “حالت پنجم” که به هواپیما ، قطار ، اتومبیل و قایق می افزاید.

قطارهای معمولی با مقاومت در برابر غلتک محدود می شوند ، که همانطور که در کشورهایی مانند ژاپن می بینیم با استفاده از آهن ربا قطار حل می شود. مانع بعدی در برابر سرعت بیشتر مقاومت در برابر باد است ، بنابراین هایپرلوپ با کشیدن قطار (یا ماژول ها) به داخل یک شلنگ و از بین بردن فشار هوا ، این مشکل را حل می کند و به او امکان می دهد خیلی سریعتر از حمل و نقل زمینی ارائه شود.

چگونه کالای خود را طراحی کنیم: 5 مرحله برای تحقق آن
بیشتر بخوان!

وی که در اصل آرزوی الون ماسک بود ، اعتراف کرد که پروژه های کافی در بشقاب او وجود دارد ، با تسلا (اتومبیل و انرژی) ، اسپیس ایکس ، استارلینک ، شرکت خسته کننده ای که نام چند مورد را دارد. این ایده سپس به جهانیان گشوده شد و هم اکنون توسط عوامل مختلفی تجاری شده است.

به نظر می رسد امروز ویرجین با آزمایش دو نفره ، سارا لوسیان و جاش جیگل در این شرکت ، پیشرو این بسته است. همانطور که انتظار می رفت ، برای اطمینان از ایمنی ، این اولین اجرای کاملاً رام بود و با سرعت نسبتاً محافظه کارانه 48 فوت بر ثانیه یا در حدود 172.8 مایل در ساعت انجام شد.

سرویس پخش پروژه xCloud مایکروسافت چهارشنبه هفته آینده وارد استرالیا می شود
بیشتر بخوان!

حداکثر سرعت بالقوه یک هایپرلوپ می تواند تا 1200 کیلومتر در ساعت باشد که می تواند طرز فکر ما در مورد سفرهای طولانی مدت و توزیع بار را به طرز چشمگیری تغییر دهد.

به عنوان مثال ، سفر از سانفرانسیسکو به لس آنجلس ، 5 ساعت رانندگی ، 9 ساعت قطار سواری ، در هایپرلوپ کمتر از یک ساعت طول خواهد کشید و از این ترافیک طاقت فرسا جلوگیری خواهد کرد.

در حالی که نیروهای G موجود در کوله پشتی سه برابر هواپیما بود ، “بسیار نرمتر از آنچه انتظار داشتم بود. و برخلاف هواپیما ، هیچ نیروی عرضی وجود نداشت که باعث لرزش کوله شود.

سارا لوسیان ، 37 ساله ، یکی از آزمایشگران و مدیر تجربه مسافر این شرکت است.

مسافران اولین سفر خود را با وسیله نقلیه XP-2 که به تازگی از آن رونمایی شده است ، طراحی شده توسط گروه BIG – Bjarke Ingels و Kilo Design ، که سفارشی با امنیت و راحتی مسافران ساخته شده بود ، طی کردند.

پلت فرم Tritium RTM به راحتی هزینه شارژ زیرساخت ها را به نصف کاهش داده است. شارژر 3 مگاواتی ظریف ، نیمه آماده را اعلام می کند
بیشتر بخوان!

در حالی که وسیله نقلیه تولیدی بزرگتر خواهد بود و 28 مسافر را در خود جای می دهد ، این وسیله نقلیه دو نفره XP-2 ساخته شده است تا ثابت کند مسافران در واقع می توانند با ایمنی در یک وسیله نقلیه هایپر حلقه رانندگی کنند.

“احساس خیلی تفاوتی با سرعت در اتومبیل اسپرت نداشت.”

جوش گیگل (35) ، بنیانگذار شرکت و دیگر سوار داوطلب.

“این مرحله از اهمیت تاریخی است. فکر نمی کنم بتوانید در آن اغراق کنید. این یک لحظه مهتاب است. شک ندارم که این جهان را تغییر خواهد داد.”

جی ولدر ، مدیر عامل شرکت ، به 20 ماه برنامه ریزی اشاره می کند.

عکس های این رویداد بسیار شگفت انگیز هستند ، بنابراین من یک گالری جامع در زیر قرار داده ام. اعتبار برای ویرجین هایپرلوپ برای همه عکس ها.

لکس فریدمن با راه حل مستقل Comma.ai سوار می شود
بیشتر بخوان!

جالب است که ببینید موتور سواران در یک محافظ ایمنی 4 نقطه ای بسته شده اند و از هدفون استفاده می کنند. من گمان می کنم این امر به این واقعیت مربوط باشد که این یک آزمایش اولیه است و هنگامی که برای افراد عادی آماده شود ، کمی بیشتر از کمربند ایمنی خواهد بود و هدفون اختیاری است.

من شخصاً آن را جدی می گیرم و کاملاً داوطلبانه امتحان می کنم. شما چی فکر میکنید؟ اگر علاقه مند به دیدن این فناوری در استرالیا هستید ، در زیر نظر دهید و به ما اطلاع دهید.

Nexport با BYD همکاری کرد تا اتوبوس های برقی را در NSW ، ماشین ها و وانت های آینده را تهیه کند
بیشتر بخوان!

اطلاعات بیشتر در VirginHyperloop.com


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/lsYpBZ
u.nu/7qhvl
ulvis.net/wCti

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *