Waymo در حال توسعه سرویس بدون راننده برای مردم در ققنوس است ، مشکل این است که نمی تواند تمرکز کند


از امروز ، 8 اکتبر (به وقت ایالات متحده) ، Waymo سرویس وسایل نقلیه بدون راننده خود را برای عموم باز می کند.

بعد از یک بتا خصوصی موفق ، این شرکت اکنون به اندازه کافی ایمن است که به افراد روزمره اجازه می دهد ، بدون راننده از ماشین به A حرکت کنند و به B بروند.

در ابتدا این خدمات محدود به منطقه دره ققنوس شرقی خواهد بود ، اما Waymo قصد دارد در آینده این خدمات را به مناطق دیگر گسترش دهد.

با شروع کار با کسانی که از قبل بخشی از Waymo One هستند ، سرویس بعدی در هفته های آینده گسترش خواهد یافت تا از طریق برنامه تلفن همراه (که در Google Play و App Store موجود است) افراد بیشتری مستقیماً به این سرویس بپردازند.

سفر 100٪ مستقل خواهد بود ، به این معنی که در صورت وجود مشکلی ، هیچ راننده ای که در صندلی راننده قرار دارد فقط یک دکمه برای درخواست کمک ندارد.

به روزرسانی نرم افزار تسلا 2020.40.8.12 شامل تازه سازی رابط ، ترسیم رابط کاربری Cybertruck است
بیشتر بخوان!

بدیهی است که بدون راننده ، خدمات باید با هزینه بسیار کمتری نسبت به خدمات سفر مقایسه ای مانند Uber یا Lyft باشد.

بدیهی است که برخی از افراد در ابتدا عصبی خواهند شد ، زیرا در هر اتومبیلی که داشته اند ، انسان را نیز رانده اند. با وجود این ، Waymo انتظار دارد سرویس جدید بدون راننده کامل بسیار محبوب باشد.

به احتمال زیاد تعداد قابل توجهی از علاقه مندان به فن آوری که مشتاقانه سعی در این کار دارند وجود خواهد داشت و هرچه شایعه تجربه سوار شدن بر اتومبیل بدون راننده (امید مثبت) گسترش می یابد ، افراد بیشتری به آن فرصت می بخشند.

Waymo نمی گوید که تعداد اتومبیل های آنها در ناوگان چیست ، اما مطمئناً این خودرو رشد خواهد کرد.

حال بیایید در مورد فناوری صحبت کنیم. Waymo بیش از 10 سال در این بازی حضور داشته است. در این مدت آنها تکرارهای زیادی از فناوری را تجربه کرده اند ، در حال حاضر این فناوری در نسل چهارم است.

خدمات اشتراک دوچرخه الکترونیکی Zoomo مسیرهای جدیدی را برای مسافران استرالیایی راه اندازی می کند
بیشتر بخوان!

Waymo برای دستیابی به این رانندگی خودمختار ، در سری حسگرهای خود به شدت به Leader متکی است. این محیط اطراف خودرو را اسکن می کند ، سپس به لطف مخزن نقشه های با کیفیت بالا ، به قرار دادن ماشین در مجاورت آن کمک می کند و سپس در مورد نحوه پیمایش در محیط و مسیریابی جهان تصمیم گیری می کند. ویدئوی 360 در زیر برای نشان دادن این عمل بسیار عالی عمل می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=B8R148hFxPw

ما می توانیم از فیلم ببینیم که ماشین در انطباق با محیط های مختلف مانند دوچرخه سوارها ، عابران پیاده ، وسایل نقلیه دیگر بسیار عالی عمل می کند ، همه اینها در نتیجه الگوریتم برنامه ریزی مسیر ، در توانایی استفاده از نقشه های اصلی HD خیابان ها کار می کنند. .

این بدان معناست که اگر جاده به طور قابل توجهی تغییر کند ، با افزودن جاده های جدید ، محیط باید دوباره اسکن شود و نقشه HD به روز شود قبل از اینکه اتومبیل ها از پس این تغییر برآیند. در یک شهر پرجمعیت ، میلیون ها سواری در سال ، ممکن است هزینه بازسازی نقشه های HD اغلب توجیه شود ، اما در مناطق عظیم جهان این اتفاق نمی افتد.

تسلا در استرالیا بی سر و صدا با 23.8٪ افزایش شارژ اضافی افزایش می یابد
بیشتر بخوان!

این یک دنیای در حال تغییر یک چالش بزرگ است و ما شاهد مبارزه ای هستیم که بیانیه ویمو در مورد گسترش آینده نشان می دهد.

در اواخر امسال ، بعد از اینکه موانع موجود در وسایل نقلیه بین ردیف جلو و محفظه سرنشینان عقب را برای بهداشت و ایمنی در خودرو به پایان رساندیم ، سفر با یک اپراتور ماهر وسایل نقلیه را دوباره معرفی خواهیم کرد ، که ظرفیت را اضافه می کند. و به ما امکان خدمات دهی به منطقه جغرافیایی وسیع تری را بدهید.

این بدان معناست که تمام هیجانات ناشی از اعلامیه امروز مطمئناً تعدیل شده است زیرا این اتفاق نمی افتد. در صورت درخواست سواری از سرویس ، می توانید هر آدرس مقصد را وارد کنید ، اما فقط آدرسهای Waymo دارای اطلاعات نقشه به روز هستند و برای استفاده تأیید شده اند.

Rivian R1T از اواسط سال 2021 مسیر سایبری خود را به بازار خواهد زد. 480 کیلومتر ، موتور مربع ، 0-60 کیلومتر در ساعت در سه
بیشتر بخوان!

پیشرفت ما در خودروهای خودمختار واقعاً توسط دو شرکت ویمو و تسلا انجام می شود. هر دو از رویکردهای فن آوری بسیار متفاوتی استفاده می کنند ، با تمرکز Waymo بر Leader و Tesla در یادگیری مبتنی بر دید رایانه ای از دوربین.

مزیت عظیم روشی که تسلا در اختیار دارد این است که وقتی ماشین را آموزش می دهند تا خودش رانندگی کند ، بلافاصله تنظیم می شود و همانطور که ماسک در توییت صبح امروز پیشنهاد داد ، می تواند در جاده هایی که هرگز ندیده است حرکت کند.

اتومبیل های خودمختار در حال نزدیک شدن هستند ، اما مهم این است که ما درک کنیم که امروز از اینجا از ویمو می بینیم. در ظاهر به نظر می رسد که آنها سطح خودمختاری سطح 4 را حل کرده و در مسابقه پیروز شده اند ، اما در واقع آنها آن را به روشی کاملاً مشخص و بسیار محدود حل کرده اند.

به روزرسانی گسترده تسلا به مدل 3 ، پاک کردن کروم ، چرخ های جدید و برد بیشتر
بیشتر بخوان!

ویمو همچنین هر یک از وسایل نقلیه کرایسلر اقیانوس آرام را در کل هزینه های سرمایه ای برای آنها خریداری و تنظیم می کند ، در حالی که تسلا شامل سخت افزار کامل خودرانگیزی در هر یک از وسایل نقلیه ای است که مصرف کننده برای آن هزینه می کند. سرانجام تسلا برای ناوگان رباتیک خود برای خود ماشین تولید خواهد کرد.

این به آنها مزیت بسیار بزرگی می دهد ، زیرا آنها مجبور نیستند سود OEM + را برای خودرو بپردازند ، آنها ماشین را گران می کنند و نیازی به تنظیم مجدد سخت افزار ندارند ، با هر آنچه که لازم است مستقیماً از خط تولید پایین می رود. .

مرحله بعدی ، تأیید مقررات.




منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/38vRK
clck.ru/RJAdK
u.nu/3vbh1
ulvis.net/zrbw

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *