Zendesk اکنون از طریق WhatsApp مشتریان پشتیبانی تجاری را قادر می سازد


عکس از آلوک شارما در Pexels.com

Zendesk برای کمک به پشتیبانی از مشتریان داخلی و خارجی به بیش از 160،000 تجارت در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. اگرچه این شرکت سابقه خوبی در کارتهای میز خدمت دارد ، اما اخیراً آنها در حال کار روی پشتیبانی سریعتر در زمان واقعی هستند.

Zendesk امروز اعلام کرد که در مشارکت جدید با WhatsApp به مشاغل کمک می کند تا در کانال های پیام آنلاین ، اجتماعی و تلفن همراه پشتیبانی بی درنگ داشته باشند.

این امکان برای تعامل سریع با مشتریان ، اشتراک اطلاعات و پاسخگویی به س questionsالات در WhatsApp و سایر سرویس های پیام رسان فیس بوک در مسنجر و اینستاگرام را فراهم می کند.

طبق تحقیقات انجام شده از Zendesk و ESG ، شرکت هایی که بهترین تجربه مشتری (CX) را دارند ، بیشتر از رقبای خود برنامه های پیام رسانی (89٪) و رسانه های اجتماعی (87٪) را در پیش می گیرند.

در حالی که مشتریان به سرعت به سمت پیام رسانی به عنوان راهی اصلی برای برقراری ارتباط با دوستان ، خانواده و مشاغل پیش می روند ، بیش از 34000 زندسك تصور می كنند كه مشتریان در حال حاضر با افزودن WhatsApp و / یا مسنجر به پیشنهادات پشتیبانی خود ، تقاضای زیادی برای کانال های پیام رسان فیس بوک نشان داده اند.

Black Friday Specials: Cogan - techAU
بیشتر بخوان!

“مشاغل امروز باید با مشتریان خود در جاهایی که می خواهند ملاقات کنند دیدار کنند – و این به طور فزاینده ای از طریق پیام است. بیش از 175 میلیون نفر هر روز در حال ارسال پیام به یک حساب تجاری WhatsApp برای پرسیدن س andال و دریافت اطلاعات مفید هستند ، و هرچه مکالمات آنلاین در طی اپیدمی در حال انجام است ، پیام رسانی می تواند به کسب و کارها در هر اندازه کمک کند تا کارایی خود را افزایش دهند و رضایت مشتری را بهبود بخشند.

از طریق این همکاری با Zandesk ، ما به بسیاری از مشاغل متوسط ​​دیگر کمک خواهیم کرد که از پیام رسانی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود در عرض چند دقیقه و ایجاد ویژگی های جدید برای ایجاد WhatsApp به بهترین روش برای تجارت استفاده کنند. “

مت ادما ، مدیر عامل در WhatsApp.

تجارب پیام رسانی اجتماعی با واتس اپ و زندسک

  • WhatsApp Zandesk را به عنوان یکی از اولین ارائه دهندگان اصلی راه حل های خود برای تسهیل تماس و پشتیبانی بیشتر مشتری در همه سرویس های پیام رسانی خود انتخاب کرده است. این مشارکت به شرکت ها امکان می دهد تا به راحتی از طریق واتس اپ و سایر سرویس های پیام رسان فیس بوک در مسنجر و اینستاگرام با مشتری تماس گرفته و به سرعت پاسخ دهند. این تعاملات مشتری می تواند شامل تعامل با پیروان ، کمک در معاملات تجارت اجتماعی ، حل و فصل مشکلات خدمات مشتری و موارد دیگر باشد.
  • Zendesk و WhatsApp در مهمترین قابلیت های محصول همکاری خواهند کرد و به مشتریان امکان دسترسی زودهنگام به ویژگی های جدید مانند گردش کار را می دهند که به مشاغل اجازه می دهد تا به سرعت وارد WhatsApp شوند.
سرویس پخش پروژه xCloud مایکروسافت چهارشنبه هفته آینده وارد استرالیا می شود
بیشتر بخوان!

تماس های آنلاین و سیار صاف

  • مشاغل قادر خواهند بود قابلیت های پیام رسان Zandesk را از جعبه به وب سایت و برنامه تلفن همراه خود اضافه کنند تا مشتریان بتوانند از طریق واتس اپ ، مسنجر و اینستاگرام مکالمات غنی ، جذاب و خودکار (در هر کجا که ترجیح می دهند) داشته باشند.
  • تماس های پیام رسان به فضای کاری واحد متحد می ریزد تا تیم پشتیبانی بتواند مشتریان را در هر کانال ، همه از یک مکان و با سابقه و متن کامل تماس ، مدیریت و به آنها پاسخ دهد – به این معنی که مشتریان ناامیدتر نیستند و مجبور نیستند خود را تکرار کنند.
Xbox Series X فردا راه اندازی می شود ، آیا به کارت توسعه Seagate 1TB نیاز دارید؟
بیشتر بخوان!

گردش کار خودکار برای پیام رسانی فوری

  • به منظور افزایش تماس از طریق چندین کانال ، مارک ها می توانند به طور خودکار س questionsالات را برگردانند و به تماس ها پاسخ دهند و گردش کارهایی را که دارای هوش مصنوعی است ایجاد کنند تا به س questionsالات متداول پاسخ دهند و در صورت نیاز به یک عامل زنده ، اطلاعات را درخواست کنند. با کمک ابزارهای سلف سرویس Zendesk ، تیم های پشتیبانی می توانند به راحتی و بدون نیاز به منابع اصلی ، موضوعات و پاسخ های خاصی را در Zendesk ایجاد کنند.
  • به عنوان مثال ، یک شرکت خرده فروشی ممکن است پشتیبانی از س questionsالات متداول مانند مکان فروشگاه ، گزینه های پرداخت ، حمل و نقل و بازده را ارائه دهد. هنگامی که مشتریان از سایت خرده فروشی بازدید می کنند ، توسط یک ربات سفارشی برای همان شرکت مورد استقبال قرار می گیرد که به آنها امکان می دهد به سرعت گزینه های مختلف را انتخاب کنند تا پاسخ فوری دریافت کنند. اگر س requiresال نیاز به کمک یک نماینده داشته باشد ، ربات خرده فروش تحقیقات را به یک کانال پیام زنده منتقل می کند.
نخست وزیر آمازون استرالیا 2020 2020 در واقع 66 ساعت طول می کشد
بیشتر بخوان!

سفارشی سازی اضافی

  • با استفاده از قابلیت های پلتفرم قدرتمند Zendesk ، مشاغل می توانند چندین برنامه داخلی و خارجی را برای ایجاد تجارب پیام رسانی متصل کنند ، از جمله: ارسال هشدارهای فعال برای مشتریان. اضافه کردن ربات های شخص ثالث برای موارد خاص استفاده ؛ اتصال به ابزارهای داخلی آنها تا مشتریان بتوانند بلافاصله اقدامات لازم را انجام دهند. ارتباط با مشتری و شرکا همچنین در پیام های گروهی. و بیشتر.
  • به عنوان مثال ، یک شرکت تحویل غذا می تواند یک پیام گروهی در Zandesk ایجاد کند تا یک خط ارتباطی با طرف های دیگر درگیر در سفارش – مشتری ، رستوران ، راننده – برای گپ زدن همزمان برای حل مشکلات در زمان واقعی باز کند.

“تغییرات قابل توجهی در روش های ارتباط مشتری با مشاغل ایجاد شده است – به ویژه مهمترین جهش 50 درصدی استفاده از کانالهای پیام رسان در نیمه اول سال 2020 است. ما متعهد به کمک به مشاغل برای پذیرش روندهایی هستیم که برای ماندن در اینجا وجود دارد.

قابلیت های پیام رسانی Zendesk ، گردش کار خودکار و ویژگی های شخصی سازی به مشتریان ما کمک می کند تا مکالمات و دستگاه های روان و روان را با حفظ علاقه ، شخصی و زمینه ای ارائه دهند.

همکاری ما با واتس اپ و فیس بوک ، که به مشتریان تجاری Zandesk امکان دسترسی به API های ساده برای ارتباط با مشتریان WhatsApp ، Messenger و Instagram را می دهد ، بخشی جدایی ناپذیر از این تکامل است. “

آدریان مک درموت ، رئیس محصولات ، زندسک.


منبع: www.mvm210.ir

لینک ها کوتاه شده

shrtco.de/Dmx8tz
u.nu/ho8ra
ulvis.net/nWcF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *